  • 11. Data: 2011-03-11 09:32:50
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma obowi?zek wystawienia faktury koryguj?cej ?
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 16:32:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > ATPO: Napraw polskie znaki, bo siejesz krzaczkami:

    Akurat jej post jest poprawnie zakodowany, w przeciwieństwie do Twojego -
    rezultat widac powyżej (cytuje Twoje krzaczki) :)
    Jej post jest zupełnie poprawnie wyświetlany, łącznie ze znakami
    diakrytycznymi.

  • 12. Data: 2011-03-11 09:41:21
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma obowiązek wystawienia faktury korygującej ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kamil pisze:

> [...]
    > rezultat widac powyżej (cytuje Twoje krzaczki) :)
    > Jej post jest zupełnie poprawnie wyświetlany, łącznie ze znakami

    Akurat ma rację. To, że niektóre newsreadery potrafią poprawnie
    odszyfrować, to co napisała wcześniej osoba przedstawiająca się jako
    sympatyczna poczta, to po prostu tylko i wyłącznie dzięki fartowi.
    Brakuje w nagłówku informacji o rodzaju kodowania.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2011-03-11 09:47:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.03.2011 10:32, Kamil pisze:

    > Akurat jej post jest poprawnie zakodowany, w przeciwieństwie do Twojego -
    > rezultat widac powyżej

    To masz coś nie tak z czytnikiem. W jej nagłówku brakuje informacji o
    kodowaniu polskich znaczków. W moim jak najbardziej jest:

    Więc moje polskie znaki: ąęćźżłóńĄĘŚĆŹŻŁÓŃ powinny być poprawne.
    Możliwe, że Twój nierozwijany już czytnik nie obsługuje jeszcze
    poprawnie UTF-8 (albo to wyłączyłeś, patrz niżej). Niestety mój czytnik
    przełączył się na UTF-8, żeby móc przesłać krzaki wygenerowane przez
    Sympatyczną.

    > (cytuje Twoje krzaczki) :)

    Akurat w zacytowanym fragmencie brakowało polskich znaków w mojej
    wypowiedzi, bo żaden wyraz ich nie miał.

    > Jej post jest zupełnie poprawnie wyświetlany, łącznie ze znakami
    > diakrytycznymi.

    Być może Twój czytnik na siłę ustawia ISO-8859-2 i wtedy brak informacji
    o rodzaju kodowania mu nie przeszkadza. To by wyjaśniało dlaczego jej
    polskie znaki widzisz dobrze, a moje nie. Sęk w tym, że ja koduję
    wiadomości właściwie, a w listach generowanych przez OE brakuje
    informacji o kodowaniu i czytnik może co najwyżej zadziałać wtedy, gdy
    ma na sztywno wymuszone zgodne z OE kodowanie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2011-03-11 22:21:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Mar 2011, Liwiusz wrote:

    > Gotfryd mnie zabije ;)

    No, aż taki restrykcyjny nie jestem, ale Ci się upiekło ;)

    pzdr, Gotfryd