    From: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Date: Mon, 25 Feb 2008 18:19:37 +0100

    Witam !

    Mam problem, a właściwie moja matka.
    Otrzymała pismo od komornika sądowego o wszczęciu
    egzekucji na podstawie wyroku sądu itd. ...
    Komornik żąda spłaty zadłużenia dla firmy Cyfra+
    z tytułu zaległych opłat abonamentowych, niezdania
    sprzętu, kosztów sądowych itp.
    Komornik powołuje się tak jak napisałem na PRAWOMOCNY WYROK.
    Otóż jest to dziwna sytuacja ponieważ moja matka
    nigdy nie podpisała żadnej umowy z C+, nigdy nie
    dostała żadnego sprzętu, nigdy nie dostała żadnego
    rachunku do zapłacenia ani czegokolwiek.
    Dodam że nie otrzymała również wyroku sądowego,
    nie mówiąc o wezwaniu w charakterze świadka, oskarżonego itd.
    Nie dostała również żadnego pisma wzywającego do zapłaty.
    NIC !, KOMPLETNIE NIC.
    Z pisma od komornika wynika że umowę podpisała w 1999 roku
    a więc 9 LAT TEMU !!!
    Dodam że mój ojciec od ponad roku JEST abonentem Cyfra+
    ale przecież pismo i pewnie wyrok również (nie mam wglądu do
    tego wyroku) jest imiennie na moją matkę.
    Dodam równiez że rodzice (umowa na ojca) nie zalegają
    z płatnościami dla Cyfra+.

    Komornik nie odpowiada na telefony, nie podnosi słuchawki
    o żadnej porze, nie odbiera e-maili. Jest z Warszawy
    więc nie mam możliwości spytania go o cokolwiek.
    Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym
    znam.

    Tomy M. www.ansibl.com