  • Data: 2008-02-26 13:50:30
    Temat: Re: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <t...@t...webd.pl> napisał w wiadomości
    news:fputcb$obk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam !
    >

    > Komornik nie odpowiada na telefony, nie podnosi słuchawki
    > o żadnej porze, nie odbiera e-maili. Jest z Warszawy
    > więc nie mam możliwości spytania go o cokolwiek.
    > Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym
    > znam.

    a nie ma tam przypadkiem numeru konta dla dokonania przelewu ?
    wystarczy sprawdzić czy to numer waszego reworowego komornika.
    a swoją drogą jesli nie uda się nic ustalić to tylko czekac na wizytę,
    bo moim zdaniem nie powinna mieć miejsca.
    Jak się da coś ustalić co to za żartowniś, to zgłosić na prokuraturę o
    przestępstwie

    macso