  • 121. Data: 2010-04-22 09:36:33
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:31, KRZYZAK pisze:

    > Mezczyzna moze oszukac, ze prezerwatywa nie jest dziurawa

    Ale kobieta może brać tabletki, albo mieć dni niepłodne, albo wziąć
    ,,pigułkę po''.

> [...]

    ,,pigułkę po''.

    > Gdzie roznice???

    Ale kobieta może brać tabletki, albo mieć dni niepłodne, albo wziąć

    Poza tym, nie obalasz tezy, że kobieta jak się zdecyduje, to mężczyzna
    ma marne szanse. A to był klucz całego zagadnienia.

    Nie chodzi o udowodnienie, że mężczyzna może zmusić kobietę. Chodzi o
    udowodnienie, że nie każde dziecko jest chciane przez ojca.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 122. Data: 2010-04-22 09:37:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:34, KRZYZAK pisze:

    > No jak to czemu? Przeciez chcesz miec pewnosc, ze nie bedziesz ojcem.

    I skoro jest ta jedna metoda, to inne już są nieważne? Brniesz w ślepą
    uliczkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 123. Data: 2010-04-22 09:45:59
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-22 11:37, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > I skoro jest ta jedna metoda, to inne już są nieważne? Brniesz w ślepą
    > uliczkę.

    Skoro ta jest skuteczna w 100% a inne nie to ty brniesz w ślepą uliczkę.

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2010-04-22 09:50:16
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 11:36:33 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ale kobieta może brać tabletki, albo mieć dni niepłodne, albo wziąć
    > ,,pigułkę po''.

    Mezczzna moze sobie podwiazac nasieniowody albo faszerowac sie hormonami.

    > Ale kobieta może brać tabletki, albo mieć dni niepłodne, albo wziąć
    > ,,pigułkę po''.

    jw

    > Ale kobieta może brać tabletki, albo mieć dni niepłodne, albo wziąć
    > ,,pigułkę po''.

    jw

    > Poza tym, nie obalasz tezy, że kobieta jak się zdecyduje, to mężczyzna
    > ma marne szanse. A to był klucz całego zagadnienia.

    Juz kikukrotnie obalilem.

    > Nie chodzi o udowodnienie, że mężczyzna może zmusić kobietę. Chodzi o
    > udowodnienie, że nie każde dziecko jest chciane przez ojca.

    I nie kazde jest chciane przez kobiete.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 125. Data: 2010-04-22 09:52:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Mezczzna moze sobie podwiazac nasieniowody albo faszerowac sie hormonami.

    A nie jest tak, ze podwiazanie nasieniowodow jest zabiegiem medycznym,
    ktorego w Polsce na zyczenie pacjenta nie wolno wykonac?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 126. Data: 2010-04-22 09:54:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 11:50, KRZYZAK pisze:
    > I nie kazde jest chciane przez kobiete.

    Ale nie o tym rozmawiamy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 127. Data: 2010-04-22 09:57:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 22 Apr 2010 11:52:18 +0200, januszek napisał(a):

    > A nie jest tak, ze podwiazanie nasieniowodow jest zabiegiem medycznym,
    > ktorego w Polsce na zyczenie pacjenta nie wolno wykonac?

    Nie trzeba robic w Polsce. Czasy PRL minely i mamy swobode poruszania sie.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 128. Data: 2010-04-22 10:03:53
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 11:54:43 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ale nie o tym rozmawiamy.

    To chciejstwo nie obowiazuje w obie strony?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 129. Data: 2010-04-22 10:04:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    .com...

    > Nie szafuj tymi 100% pewności bo literatura medyczna zna np takie
    > przypadki: http://www.sfora.pl/Zaszla-w-ciaze-po-seksie-oralnym
    -a16720

    a seks oralny to nie wspolzycie?

  • 130. Data: 2010-04-22 10:28:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-22, KRZYZAK <k...@k...pl> wrote:

    [...]

    > A ktos broni partnerowi stosowac antykoncepcje?
    > Zawsze trzeba dopuszczac mozliwosc ciazy. Nie ma metody skutecznej w 100%.
    > Zrzucanie zadania na kobiete jest bardzo wygodne. I mocno egoistyczne.

    Bardzo katolickie bym powiedział.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl