  • 101. Data: 2010-04-22 07:32:19
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 08:17:59 +0200, szerszen napisał(a):

    > i tu sie calkowicie zgadzam, jak nie jest gotowy na ojcostwo to "malego" na
    > supel, albo w gume, a i przy gumie nie bedzie mial pewnosci

    Oprocz szklanki wody nie ma zadnej pewnej na 100% metody atykoncepcji.
    A tak na boku - bardzo wielu ludzi jest blednie przeswiadczonych, ze
    "wpadka" to koniec swiata. A kazdy kij ma dwa konce - jedni korzystaja z
    zycia majac odchowane dzieci, podczas gdy ich koledzy wlasnie siedza w
    pieluchach.
    Inna sprawa jak sie zrobi dziecko tej niewlasciwej dziewczynie. Ale jak sie
    nie wlozylo wysilku w poszukanie tej wlasciwej, to trzeba placic gapowe.

    Chociaz tez mam mieszane odczucia co do obowiazku alimentacyjnego wobec
    "dawcow spermy", ale tu konkretnie dyskutujemy o osobach, ktore byly w
    jakims zwiazku.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 102. Data: 2010-04-22 07:50:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 09:20, KRZYZAK pisze:
    > No to wlasnie pisze, ze podobnie jak facet. Jak nie chce miec dziecka, to
    > na 100% nie bedzie mial.

    Nieprawda, ale trzeci raz tego samego nie będę pisał, bo ignorujesz i
    udajesz, że nie napisałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 103. Data: 2010-04-22 08:00:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:hqov4l$t95$...@n...onet.pl...

    > Nieprawda, ale trzeci raz tego samego nie będę pisał, bo ignorujesz i
    > udajesz, że nie napisałem.

    jak nie prawda, jak prawda, jak nie chce miec dziecka to to sie interesu
    nigdzie nie wklada, a jak zie wklada, i do tego nie zabezpiecza, to znaczy,
    potem trzeba placic

  • 104. Data: 2010-04-22 08:07:35
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Nieprawda, ale trzeci raz tego samego nie będę pisał, bo ignorujesz i
    > udajesz, że nie napisałem.

    Dlaczegóż nie prawda?
    Jak facet nie będzie uprawiał stosunków płciowych oraz będzie dbał aby
    jego sperma nie dostała się w obce ręce to na 100% nie będzie miał dziecka.

    Niestety jak będzie współżył z kobietą lub w jakikolwiek sposób pozwoli
    żeby jego sperma mogła być zebrana i wykorzystana to nie ma 100% pewności.

  • 105. Data: 2010-04-22 08:11:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 09:50:43 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nieprawda, ale trzeci raz tego samego nie będę pisał, bo ignorujesz i
    > udajesz, że nie napisałem.

    No i masz racje. Bzdura napisana po raz trzeci nie przestaje byc bzdura.
    Ale moze wyjasnisz jak stac sie ojcem nie wspolzyjac z kobieta?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 106. Data: 2010-04-22 08:28:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:07, cyklista pisze:
    > Dlaczegóż nie prawda?
    > Jak facet nie będzie uprawiał stosunków płciowych oraz będzie dbał aby
    > jego sperma nie dostała się w obce ręce to na 100% nie będzie miał dziecka.

    No oczywiście jak se urżnie penisa to najbardziej skutecznie.

    Napiszę 4 raz, choć mi się nie chce:

    a) Kobieta może oszukać, że łyka tabletki
    b) Kobieta może zgwałcić fizycznie
    c) Kobieta może zmusić psychicznie
    d) Kobieta może pobrać nasienie przez sen mężczyzny

    > Niestety jak będzie współżył z kobietą lub w jakikolwiek sposób pozwoli
    > żeby jego sperma mogła być zebrana i wykorzystana to nie ma 100% pewności.

    Owszem, ale to nie znaczy, że się zgadza i chce dziecka. Niestety
    kobiety czasami podejmują taką decyzję bez zgody ojca dziecka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2010-04-22 08:29:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-22 10:11, KRZYZAK pisze:

    > No i masz racje. Bzdura napisana po raz trzeci nie przestaje byc bzdura.
    > Ale moze wyjasnisz jak stac sie ojcem nie wspolzyjac z kobieta?

    A możesz wyjaśnić czemu mam nie współżyć? Ustalamy zasady, ustalamy, że
    nasze współżycie ma nie prowadzić do prokreacji, a kobieta mnie
    oszukuje. I co?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2010-04-22 08:31:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:28:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > a) Kobieta może oszukać, że łyka tabletki

    Mezczyzna moze oszukac, ze prezerwatywa nie jest dziurawa

    > b) Kobieta może zgwałcić fizycznie

    Mezczyzna tym bardziej

    > c) Kobieta może zmusić psychicznie

    Mezczyzna moze zmusic psychicznie

    > d) Kobieta może pobrać nasienie przez sen mężczyzny

    Mezczyzna moze zaaplikowac nasienie podczas snu kobiety.

    Gdzie roznice???

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 109. Data: 2010-04-22 08:34:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 10:29:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A możesz wyjaśnić czemu mam nie współżyć?

    No jak to czemu? Przeciez chcesz miec pewnosc, ze nie bedziesz ojcem.
    Zdecyduj sie...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 110. Data: 2010-04-22 08:35:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:hqp1dj$5ho$...@n...onet.pl...

    > A możesz wyjaśnić czemu mam nie współżyć?

    dlatego ze nie jestes gotowy na dziecko, a skoro nie jestes, to pozostaje ci
    renia grabowsla, ona w ciaze nie zachodzi