  • 71. Data: 2008-06-26 15:57:25
    Temat: Re: OT: [Re: Czy reklamówki są zabronione?]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 17:55
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g40e7l$e6g$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jak sie konsumuje dużo warzyw i owoców które maja tendencje do
    > zostawiania po sobie obierek, to przydatność jest nie do przecenienia.

    No ale te obierki do zlewu wpychasz? Bo to takie dość dziwne, inna sprawa,
    że może baby tak mają? Bo moja właśnie zlew i kosz na pranie traktuje jako
    śmietnik. Choć już się nauczyła przez lata, jak jej te śmieci zacząłem
    prać/myć i dostarczać umyte/wyprane. :D

    --
    Tristan

  • 72. Data: 2008-06-26 16:02:34
    Temat: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 16:33
    (autor Jolanta Pers
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g409ch$34$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mylisz pospolite buractwo z niechęcią do utrudniania sobie życia.

    No wiesz... Dla niej niewygodnie było wyrzucić paczkę do kosza, a dla ciebie
    niewygodnie jest opłukać wiadro. Dla mnie różnic wielkich nie ma. Obie
    zasyfiacie środowisko zupełnie bez powodu i w imię źle rozumianej wolności
    osobistej.

    > U mnie się nie walają.

    Szczęśliwaś. Niestety u nas mnogość...

    --
    Tristan

  • 73. Data: 2008-06-26 16:46:50
    Temat: Re: OT: [Re: Czy reklamówki ...] Uwaga Inwektywa!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 17:55
> [...]

    Dobra, nie potrafię znaleźć innego słowa a "Tristan" jeszcze sie nie
    przyjęło jako synonim.

    DURNIU!
    Kiedy w zlewie jest młynek na resztki to po to żeby tam wciskać obierki.

    Jak zamontują mi młynek to właśnie tam będę to obierki wpychać - DO
    ZLEWU żeby zmielić w młynku i spłukać. Żeby mi w upał nie śmierdziały ze
    śmietnika.

    Na razie nie wpycham bo młynka nie mam. Nic takiego nawet nie sugerowałam.
    Zmyślasz.

    A fakt że Twoja żona wciska tam obierki chociaż nie ma młynka to jest
    problem Twój i Twojej żony. I nie jest to problem prawny.

    Nie znam kobiety, może miała jakiś powód żeby to robić. Może wrzucając
    wszystko do kibla zatykałeś kanalizację? [mam ci zacytować? ja nie
    fantazjuję]
    Może zamiast myć łupiny po kalafiorach trzeba było porozmawiać? Ludzie
    tak robią.

    > Bo to takie dość dziwne, inna sprawa,
    > że może baby tak mają?

    To znamienne jak faceci nagle staje się znawcami kobiet bo mają jedną w
    domu na co dzień. Taki antropolog pantoflowy.
    Na co dzień nie spotykam takich wielu ale na grupach jest wyjątkowe
    zagęszczenie.
    Ciekawe czemu?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 74. Data: 2008-06-26 18:50:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 18:46
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g40hjc$t60$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > DURNIU!

    No cóż, PLONK. A szkoda, kiedyś byłaś człowiekiem. Niestety twoja ostatnia
    agresja już kilka razy mnie zaatakowała.

    --
    Tristan

  • 75. Data: 2008-06-26 19:21:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 17:55:09 +0200, Maddy napisał(a):

    > Jak sie konsumuje dużo warzyw i owoców które maja tendencje do
    > zostawiania po sobie obierek, to przydatność jest nie do przecenienia.
    >
    > Zależy czy się gotuje czy odgrzewa. :-)

    Obierki i ogryzki to się zbiera, a potem wywozi na działkę - warzywka
    potem rosną aż miło.

    Henry

  • 76. Data: 2008-06-27 04:32:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisał(a):

    [...]

    > DURNIU!
    > Kiedy w zlewie jest młynek na resztki to po to żeby tam wciskać obierki.

    Spokojnie ;) Po pierwsze to wyobraź sobie, że Izolda ma go w domu ;P
    A po drugie to najwyraźniej człek ten nieszczęsny nie do końca świadomy
    jest technologii, którą opisujesz ;)

    j.

  • 77. Data: 2008-07-03 08:24:26
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Jak sie konsumuje dużo warzyw i owoców które maja tendencje do
    > zostawiania po sobie obierek, to przydatność jest nie do przecenienia.
    >
    > Zależy czy się gotuje czy odgrzewa. :-)

    U mnie zdecydowanie odgrzewa :)

    --
    Pozdrawiam,