  • 11. Data: 2010-04-15 13:21:01
    Temat: Re: Czy prawo może nakładać niewykonalny obowiązek? (A. 78 p.4 KD)
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-15 15:14, Pyrtek pisze:

    > Czy do Was nie dociera, że żyjemy w państwie totalitarnym?

    A co wspólnego picie na umór ma wspólnego z ustrojem państwa?

    --
    spp

  • 12. Data: 2010-04-15 13:21:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pyrtek pisze:

    > Od takiego myślenia tylko pół kroczku od uchwalenia ustawy:
    > "każdy obywatel jest zobowiązany na żądanie uprawnionego organu
    > szczegółowo opisać co robił, mówił, widział i słyszał w dowolnym czasie
    > w przeszłości"

    Ale to niczego nie trzeba uchwalać. Już tak jest :) Każdy (prawie) ma
    obowiązek jako świadek zeznawać.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2010-04-15 13:30:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Czy można mnie karać za niedopełnienie niewykonalnego obowiązku wyręczania
    > organów wymiaru prawa w ustalaniu winnego wykroczenia?

    Mogłeś mniej wypić to byś pamiętał.

  • 14. Data: 2010-04-15 13:45:02
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> pisze:
    > Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hq6vpd$3pj$...@n...onet.pl...
    >
    > Mogłeś mniej wypić to byś pamiętał.

    Mogłeś się nie urodzić to byś prawa nie łamał ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gdy zobaczysz cudzoziemca, traktuj go jak złodzieja.

  • 15. Data: 2010-04-15 14:56:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Johnson* napisał(-a):

    > Ale to niczego nie trzeba uchwalać. Już tak jest :) Każdy (prawie) ma
    > obowiązek jako świadek zeznawać.

    Na szczęście nie ma obowiązku pamiętać czegokolwiek w przedmiotowej sprawie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-04-15 15:51:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Johnson wrote:

    > Naprawdę to trudne: Nie pije się również przed rokiem.

    I to zagwarantuje, że będziesz pamiętał, kto którego dnia, o której
    godzinie prowadził auto rok czy dwa lata temu?

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-04-15 18:28:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Czemu niewykonalnego? trzeba nie pić i już.

    Od kiedy jest to nielegalne, hmm?

  • 18. Data: 2010-04-15 18:30:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Trzeba wybrać albo nie pije albo pije i nie marudzę że coś jest
    > niewykonalne.
    >
    > Poza tym rozsądny człowiek po doświadczeniach z "urwanym filmem" nie pije.

    Jakiś przepis mu zabrania?

    Równie dobrze może to być jakieś niegroźne omdlenie, ktoś go bez pytania
    odwiózł jego samochodem i teraz się nie przyznaje.

  • 19. Data: 2010-04-15 18:31:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > A co wspólnego picie na umór ma wspólnego z ustrojem państwa?

    Och, bardzo wiele.

    Popatrz na budżet państwa - z niego jasno wynika, że abstynenci to
    wywrotowcy ;->

    Z wywrotowym pozdrowieniem ;)

  • 20. Data: 2010-04-15 18:31:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ale to niczego nie trzeba uchwalać. Już tak jest :) Każdy (prawie) ma
    > obowiązek jako świadek zeznawać.

    Jasne. "Nie pamiętam".