  • 21. Data: 2010-04-15 18:58:36
    Temat: Re: Czy prawo może nakładać niewykonalny obowiązek? (A. 78 p.4 KD)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Od kiedy jest to nielegalne, hmm?

    Jak nie czytasz tego co pisze to po co piszesz?

    --
    @2009 Johnson

  • 22. Data: 2010-04-15 19:13:06
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Powiedziałem że jest?
    > Podałem sposób na "wykonalność" obowiązku.
    > Trzeba wybrać albo nie pije albo pije i nie marudzę że coś jest
    > niewykonalne.
    >
    > Poza tym rozsądny człowiek po doświadczeniach z "urwanym filmem" nie pije.

    A spać może ?

  • 23. Data: 2010-04-15 19:14:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > A spać może ?

    Kolejny co nie czyta a pisze.

    --
    @2009 Johnson

  • 24. Data: 2010-04-15 19:27:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Kolejny co nie czyta a pisze.

    Czytamy. Tylko ty unikasz niewygodnej dla ciebie odpowiedzi.

    Zalanie się z urwaniem filmu jest całkowicie legalne.

    Tak samo uśnięcie czy omdlenie.

    A twoja odpowiedź sprowadza się do: trzeba nie pić, nie spać i nie
    omdlewać. To ja poproszę o podstawę prawną takiego obowiązku.

  • 25. Data: 2010-04-15 19:36:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A twoja odpowiedź sprowadza się do: trzeba nie pić, nie spać i nie
    > omdlewać. To ja poproszę o podstawę prawną takiego obowiązku.

    Nie rozmawiam z kimś kto nie rozumie tego co sie pisze. Szkoda czasu i
    klawiatury.

    --
    @2009 Johnson

  • 26. Data: 2010-04-15 20:03:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nie rozmawiam z kimś kto nie rozumie tego co sie pisze. Szkoda czasu i
    > klawiatury.

    Jak zwykle udając tajemniczą twarz w lufciku tchórzliwie unikasz
    przyznania się do palnięcia głupoty.

  • 27. Data: 2010-04-15 20:51:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jak zwykle udając tajemniczą twarz w lufciku tchórzliwie unikasz
    > przyznania się do palnięcia głupoty.

    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    --
    @2009 Johnson

  • 28. Data: 2010-04-15 21:29:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Johnson wrote:

    > Ale to niczego nie trzeba uchwalać. Już tak jest :) Każdy (prawie) ma
    > obowiązek jako świadek zeznawać.

    Zeznawać, a nie pamiętać.

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-04-15 21:29:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    Swoimi halucynacjami dziel się na jakiejś grupie medycznej albo ze swoim
    psychiatrą.

  • 30. Data: 2010-04-16 05:52:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pyrtek wrote:
    > "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie"
    >
    > Byłem pijany, nie pamiętam kto mnie odwoził (to nie przestępstwo). Może
    > to była Asia, Basia, albo Czesia (jedyne trzeźwe na tej imprezie) i
    > zaparkowała na kopercie. Oczywiście żadna z nich się nie przyzna, któraś
    > kłamie.
    >
    > Czy można mnie karać za niedopełnienie niewykonalnego obowiązku
    > wyręczania organów wymiaru prawa w ustalaniu winnego wykroczenia?

    jak wytrzezwiejesz to doczytaj ten paragraf do konca.
    tom jest cos o pojezdzie "pozyczonym" bez zgody i wiedzy czemu nie
    mogles zapobiec.

    Bycie pijanym w sztok calkiem dobrze sie pod to podklada.