  • Data: 2002-12-13 21:16:22
    Temat: Czy ofiara przestepstwa ma jakiekolwiek prawa?
    Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ptanie do P.T. Ekspertow: Jake prawa przysluguja ofierze gwaltu w procesie
    sadowym przeciwko sprawcy, a w szczegolnosci czy musi sie z nim spotkac w sali
    rozpraw, jesli zdarzenie to bedzie stanowilo trudny do przewidzenia uraz
    psychiczny? Wiem, ze oskarzony moze odmowic skladania zeznan; czy take same
    prawo przysluguje ofierze powolanej w charakterze swiadka? Dzisiejszy kontakt
    z jednym z Sadow warszawskch sprawia wrazenie, ze Polska Karta Praw Ofiary
    jest pustym i bezwartosciowym zapisem. Jako NIE-prawnik ciagle mam nadzieje,
    ze jestem w bledzie. Bede wdzieczny za pomoc, pozdrawiam.
    KD