  • Data: 2002-01-28 09:09:09
    Temat: Czy mozna zastrzec nazwe firmy u Urzedzie Patentowym?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Jestem szefem malej firmy i mam do Panstwa pytanie.
    Czy w Urzedzie Patentowym mozna zastrzec nazwe firmy? Czy mozna zastrzec
    logo bedace stylizowanym napisem nazwy firmy?
    Czy jesli inna firma przede mna zastrzegla nazwe, to czy moje firma moze jej
    uzywac?

    Bardzo prosze o kilka wskazowek, gdzie nalezy szukac takich konkretnych
    odpowiedzi. Jestem po lekturze Ustawy Prawo Wlasnosci Przemyslowej oraz po
    lekturze kilku aktow wykonawczych. Niestety przepisy sa tak skomplikowane,
    iz trudno bylo mi znalezc odpowiedz na moje pytania.

    Licze na wyrozumialosc, gdyz nie wszyscy sa specami od prawa, a w
    szczegolnosci od prawa odnoszacego sie do tej dziedziny.

    Pozdrawiam serdecznie i oczekuje na pomoc z Waszej strony.

    Jacek Maliszewski
    tel. (091) 484-05-39
    tel. 0602-44-55-88