  • 1. Data: 2008-03-29 08:19:02
    Temat: Czy mozna pozwac gminę?
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Czy mogę na drodze sądowej domagać się od gminy naprawienia (wymiany)
    uszkodzonego odcinka kanalizacji burzowej?
    Rura kan. przechodzi przez moja działkę i wylewa przy większych opadach.
    Nie interesuja mnie odszkodowania tylko najlepiej wymiana około 50 m rury.
    Wymiana taka prawdopodobnie pociągnie za soba konieczność wykonania innych
    prac wiec gmina unika podjęcia jakichkolwiek działań w temacie.
    Dodam że na działce chce zacząć prace ziemne, a w obecnej sytuacji każdy
    dołek wypełnia sie wodą w czasie deszczu.

    Pozdrawiam.
    K.S.

  • 2. Data: 2008-03-29 10:51:10
    Temat: Re: Czy mozna pozwac gminę?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    KS pisze:
> [...]
    > Dodam że na działce chce zacząć prace ziemne, a w obecnej sytuacji każdy
    > dołek wypełnia sie wodą w czasie deszczu.

    Oczywiście, że można.
    Gmina jest osobą prawną.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-03-29 16:08:52
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    > Oczywiście, że można.
    > Gmina jest osobą prawną.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    A czy jest jakis przepis nakazujacy gminie dbanie o swoje urządzenia, np
    kanalizację?

    Pozdrawiam
    K.S.