  • 1. Data: 2008-03-28 21:18:33
    Temat: Domownik
    Od: "M3G@" <gissen_precz-spam!_@o2.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec czy definicje domownika ktora podana jest np. na
    stronie http://www.krus.gov.pl/niezbednik/slownik-pojec/domo
    wnik/ mozna
    uogolnic na osoby niezwiazane z dzialalnoscia rolnicza. Chodzi mi o taki
    przyklad: Rodzina 2+1 , dziecko powyzej 18 roku zycia, nieuczace sie , samo
    na siebie pracujace - czy ma status domownika? Jakie prawa przysluguja
    domownikowi?

  • 2. Data: 2008-04-01 19:35:24
    Temat: Re: Domownik
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M3G@ pisze:

> [...]
    wnik/
    > mozna uogolnic na osoby niezwiazane z dzialalnoscia rolnicza.

    Nie, bo to jest definicja legalna na użytek tylko ustawy o
    ubezpieczeniach rolniczych. W innych ustawach są inne definicje.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"