  • Data: 2008-03-06 10:31:25
    Temat: Czy mozna nagrać przesłuchanie na Policji?
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    jestem wezwany w charakterze podejrzanego i chciałbym nagrać przebieg
    rozmowy w której uczestniczę. nie mam zamiaru tego upubliczniać, ale
    chciałbym miec dla własnych potrzeb dla udokumentowania sugerowanych
    zachowań przez policjanta, jak wpływania na brak sporządzenia
    uzasadnienia do zarzutów, poza tym w celu zapamiętania dokładnego
    przebiegu rozmowy.

    jeśli to jest niedozwolone co w przypadku gdy zupełnie przypadkowo
    nagrałem przebieg wizyty na policji, miałem właczony dyktafon dużo
    wcześniej, a nikt mnie nie uprzedził o tym, że nie wolno nagrywać (o
    ile nie wolno).