  • Data: 2008-03-06 10:58:42
    Temat: Re: Czy mozna nagrać przesłuchanie na Policji?
    Od: "|<onrad" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@g...com pisze:
    > jestem wezwany w charakterze podejrzanego i chciałbym nagrać przebieg
    > rozmowy w której uczestniczę. nie mam zamiaru tego upubliczniać, ale
    > chciałbym miec dla własnych potrzeb dla udokumentowania sugerowanych
    > zachowań przez policjanta, jak wpływania na brak sporządzenia
    > uzasadnienia do zarzutów, poza tym w celu zapamiętania dokładnego
    > przebiegu rozmowy.

    wiele razy juz na tej grupie pojawial sie ktos, kto miall problem z
    policja "naginającą" prawo i dowiadywal sie tu, ze teraz to juz
    musztarda po obidzie, a calosc trzeba bylo nagrywac. Zatem jest
    wskazanie na "tak"
    Ponadto funkcjonariusza na sluzbie nie obowiazuje ochrona wizerunku,
    czyli chyba mozesz go nawet filmowac jesli chcesz :)

    Nie jestem prawnikiem

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';