  • Data: 2004-09-03 18:02:37
    Temat: Czy mam szansę udowodnić?
    Od: "Żarek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 1996 r. wykupiłam w obecności mojej siostry w kaplicy cmentarnej miejsce
    na grób. Kilka dni później zmarła moja matka. Istnieją wpisy w księdze
    odnośnie pogrzebu, który bez wykupienia miejsca na cmentarzu byłby
    niemożliwy. W tym okresie w kancelarii pracowała kobieta, która bloczki
    wpłat wyjmowała spod stołu a pieniądze brała do kieszeni.Została zwolniona.
    Znane są inne podobne do mojej sytuacji przypadki rozpatrywane sądownie.Mój
    problem tkwi w tym, że nie mam pokwitowania. Mam jedynie świadka oraz w
    księdze adnotajcę dotyczącą pogrzebu. Wtedy zapłaciłam 700 zł. Obecnie
    ksiądz wycenił miejsce moje miejsce na 1500 zł. Twierdzi,że muszę ponownie
    dokonać wpłaty z powodu braku pokwitowania. Zatem, kto wydał zgodę na
    pochowanie matki. Czy mam szansę wygrać i jak udowodnić, że już wykupiłam
    raz. plac ?