  • Data: 2004-09-03 19:53:30
    Temat: Re: Czy mam szansę udowodnić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Żarek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:chabnk$cnd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Rzecz cała w tym, że nabycie wcale nie jest równoznaczne z zapłatą. Miejsce
    stało się Twoje, ale problem w zapłacie pozostał. Po pierwsze zastanawiam
    się, czy czasem się to nie przedawniło. Po drugie nie ma żadnych podstaw, by
    żądać od Ciebie więcej, niż kosztowało to wówczas, gdy kupiłeś, no załóżmy
    wraz z odsetkami. Ale nie chce mi się liczyć, czy to nie wyjdzie akurat
    1.500 zł.