  • 41. Data: 2009-01-18 17:32:47
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/gkvi66$eet$2@news.dia
    log.net.pl
    użytkownik *Jotte* napisał(a):

    > Twój dziadek nie przekazał ci znacznie lepszego rozwiązania (może sam go
    > nie znał), że jeszcze bardziej "prawdziwy" mężczyzna strzelał sobie w tej
    > sytuacji w łeb, pierwej zapisując wszystko żonie i likwidując dowody
    > kurestwa w trosce o opinię kurwy, z którą się ożenił.

    Uważaj, bo Ci Arek proces wytoczy, tak jak obiecywał niektórym Grupowiczom,
    w tym mnie
    LOL

    --
    Big Jack
    //////

  • 42. Data: 2009-01-18 17:57:32
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    witek pisze:

    > Kiedy ostatni raz zaprosiłeś ją na obiad do restauracji?

    Tu Ci akurat nie wyszło. Rozpieszczam kobietę i lubię być przez nią
    rozpieszczany. A czego wymagamy od siebie w zamian? Zrozumienia, Miłości
    i Wierności. Moja kobieta to doskonale zrozumiała, a że inni nie...

    Inna kwestia, to to, że jak kobieta zdradza to jest ku...ą, a facet jak
    leci bokiem to jest niby ogier? bullshit! Wszystko działa w dwie strony.

    Ale to taki OT. Nie zmienia to faktu, że radzisz facetowi, aby
    wyprowadził się z własnego domu, bo własna baba go zdradza.

  • 43. Data: 2009-01-18 17:58:12
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Uhm... A jak je uzyskałeś? ;->

    Z YouTube ;p

  • 44. Data: 2009-01-18 18:07:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkvr13$4fh$1@mx1.internetia.pl CUT_INZ <c...@c...pl>
    pisze:

    > Tu Ci akurat nie wyszło.
    To częste zjawisko.
    Nie wiadomo co łatwiej liczyć.

    > Rozpieszczam kobietę i lubię być przez nią rozpieszczany.
    Hedonista, widzę... :))))

    > A czego wymagamy od siebie w zamian? Zrozumienia, Miłości i Wierności.
    > Moja kobieta to doskonale zrozumiała, a że inni nie...
    Zrozumieć może i zrozumiała. A może dobrze udaje. Być może nawet na razie to
    akceptuje.
    Wszystko, oczywiście, do czasu.
    Tak czy inaczej prawdy dowiesz się z nienacka i po fakcie.

    > Inna kwestia, to to, że jak kobieta zdradza to jest ku...ą, a facet jak
    > leci bokiem to jest niby ogier? bullshit! Wszystko działa w dwie strony.
    Niekoniecznie i nie zawsze tak samo.

    > Ale to taki OT. Nie zmienia to faktu, że radzisz facetowi, aby wyprowadził
    > się z własnego domu, bo własna baba go zdradza.
    Bo to pierwszy raz "doradza" głupoty?

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2009-01-18 18:07:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > BTW - jestem gotów przyjąć zakład, że siebie - ku uciesze gawiedzi -
    > zaliczasz
    > do tych, co ich "już prawie nie ma"?

    Jak zwykle głupio piszesz, czyli sie mylisz.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 46. Data: 2009-01-18 18:10:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Żona skacząca na boki (czyli zwyczajnie puszczająca się) to po prostu
    > kurwa.

    Niekoniecznie. Kurwy robią to za pieniądze. A zdradzać męża można z
    bardzo wielu powodów.

  • 47. Data: 2009-01-18 18:14:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkvr52$aqd$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Jak zwykle głupio piszesz, czyli sie mylisz.
    Wzniesienie się na wyżyny głupoty i śmieszności, które osiągnąłeś jest dla
    mnie awykonalne.
    Sorry.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-01-18 18:14:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Żona skacząca na boki (czyli zwyczajnie puszczająca się) to po prostu
    > kurwa.

    Niekoniecznie. Kurwy robią to za pieniądze. A zdradzać męża można z
    bardzo wielu powodów.
    I dodam że w 95 % przypadków facet jest sobie sam winien. I to nie mam
    na myśli winy w wyborze, tylko tego co faceci robią później.

  • 49. Data: 2009-01-18 18:23:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkvri1$cag$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Niekoniecznie. Kurwy robią to za pieniądze.
    Nie. Za pieniądze robią to prostytutki.
    Prostytutka to nie to samo co kurwa.
    Prostytutka to zawód, kurwa to charakter.
    Można to łączyć, ale nie musi tak być.
    Choć nie wiem czy jest większy sens w uzgadnianiu definicji, tak czy inaczej
    koniec szkolenia.

    > A zdradzać męża można z bardzo wielu powodów.
    No i co?

    > I dodam że w 95 % przypadków facet jest sobie sam winien. I to nie mam na
    > myśli winy w wyborze, tylko tego co faceci robią później.
    Gdzie możemy się zapoznać z twoimi badaniami (metodologia, dokumentacja,
    walidacja, ewaluacja)?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2009-01-18 18:30:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-18 19:14, Johnson pisze:

    > I dodam że w 95 % przypadków facet jest sobie sam winien.

    Identyczne usprawiedliwienie słyszy się od mężów bijących żony.

    Swoją drogą to jest rozwiązanie. Niech się kobietki puszczają na lewo i
    prawo a ich mężowie niech je leją :)