  • 1. Data: 2009-01-18 10:07:32
    Temat: Odpis postanowienia jeszcze raz
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Witam
    Czy uczestnicząc w sprawie(spadkowej) nie będą stroną, jednakże mając
    upoważnienie jednej ze stron do występowania w jej imieniu mogę się
    ubiegać o wydanie odpisu postanowienia po uprawomocnieniu się wyroku? Czy
    musi to być w jakiś sposób sformułowane w pełnomocnictwie?

    P.S. Przepraszam że odświeżam temat ale poprzedni wątek został zasypany
    nowymi.

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2009-01-18 18:25:41
    Temat: Re: Odpis postanowienia jeszcze raz
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Scowron pisze:
> [...]
    > Czy musi to być w jakiś sposób sformułowane w pełnomocnictwie?
    >

    > P.S. Przepraszam że odświeżam temat ale poprzedni wątek został zasypany

    Masz takie prawo.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-01-19 20:28:37