  • 241. Data: 2023-10-03 18:53:36
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 17:51:26 +0200, Shrek wrote:

    > Tak się zabierała prawidłowo że podobno zgarnięcie żeby odpytać dwóch
    > żuli siedzących dzień w dzień na tym samym murku przekraczało ich

    Siedzieli, jak wychodziłes od ochroniarza?
    To ile policja ma na nich czekac?

    Zrobili to co powinni, jest bus, są numery, trzeba odszukac
    własciciela. Jak widac w pół dnia odszukali - co im sie chwali.

    > możliwości a wiedząc o miejscy postoju busa 2 km od komendy nie
    > pojechali nawet sprawdzić przez niemal sześć godzin.

    To istotnie kiepsko wygląda ... ale moze juz nie ma takiego pospiechu,
    moze cos pilnego wypadło ... sam wiesz, jak to u Ciebie jest -
    willa, schody - jest co robic :-)

    > Sprawdź sobie jakie mają sukcesy w odzyskiwaniu pojazdów - a weź pod
    > uwagę, że obecnie wszędzie są kamery. Prawda jest taka że policji to
    > koło chuja lata i jak nie narobisz hałasu to chuja zrobią. Dlatego
    > robert tak nie nawidzi pismaków - robią szum i patrzą im na ręce.

    Prawda jest tez taka, ze nawet jak zrobią szum, to cud sie nie zrobi,
    i pojazd sie nagle nie znajdzie. Chyba, ze jakis cud - np szczesliwie
    cala trasa była w kamerach. Ale i tak trzeba potrwa.

    Widzisz sam - pieszego z Krakowa znaleźli :-)

    J.

  • 242. Data: 2023-10-03 18:56:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 17:45:09 +0200, Shrek wrote:

    > Albo do albanii na dowód i tam mógł zostać Juanem Pablo Fernandezem
    > Maria FC Barcelona Januszem Sergio Vasiliim Szewczenko - rosyjskim
    > imigrantem z Rumuni.

    Owszem, ale do Dominikany czy Brazylii z Londynu blizej.
    A z Albanii to nie wiem czy tam cos lata - a teraz jest ryzyko,
    ze jego odciski palców mają ... i wpadnie na jakiejs kontroli na
    lotnisku ...

    J.

  • 243. Data: 2023-10-03 18:59:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 17:41:06 +0200, Shrek wrote:

    > Mooooocno naciągane:P

    Dwie kolizje z barierką, to dwa wypadki :-)

    Drugi mógl byc spowodowany zachowaniem pierwszego samochodu,
    ale zachowaniem przed pierwszym wypadkiem :-)

    J.

  • 244. Data: 2023-10-03 19:03:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 17:38:03 +0200, Shrek wrote:

    > E tam - krystian z sokratesa poszedł na dołek od razu i jeszcze nie
    > wyszedł.

    Od razu?
    No tak, ale pieszy tam mial pierwszenstwo, to prokurator mial bardzo
    uzasadnione podejrzenie.
    I chyba długosc sladów hamowania wskazywala na znaczne przekroczenie
    nawet bez opinii biegłego :-)

    >Widać nie warto być biednym:P

    No ba, Kluske pamietasz?

    J.

  • 245. Data: 2023-10-03 19:19:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 19:03, J.F pisze:

    > Od razu?

    Od razu.

    > I chyba długosc sladów hamowania wskazywala na znaczne przekroczenie
    > nawet bez opinii biegłego :-)

    Tutaj też - przecież jak jechał bez koła ponad 200 metrów to ślady
    zostawiał.

    > No ba, Kluske pamietasz?

    Tak - ale on zadarł z państwem a nie zabił jakiś biedaków. Sądząc po tym
    że była to zorganizowana akcja prześladowania przez różne niezależne
    organy jak choćby... WKU zaintesowała się nagle jego samochodami to albo
    za tym stał ktoś co najmniej w randze ministra albo służby. Bo przecież
    to nie było tak że naczelnik lokalnej skarbówki nasyłał na niego
    Wszelkie możliwe organy.

    Przy okazji organów - organem własciwym miejscowo jest... robert - może
    go spytaj czy brał w tym udział:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 246. Data: 2023-10-03 19:28:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:59, J.F pisze:

    > Dwie kolizje z barierką, to dwa wypadki :-)

    Naciągane jak guma w majtkach. Zwykle po zderzeniach samochody lecą w
    różne strony więc w zasadzie każdy wypadek należałoby traktować jako
    "wypadki mnogie"

    > Drugi mógl byc spowodowany zachowaniem pierwszego samochodu,
    > ale zachowaniem przed pierwszym wypadkiem :-)

    Mógł być też spowodowany przez ufo. No ale nie był.

    Pamiętasz matkę i zarzuty spowodowania śmierci bo przecież nikogo innego
    w pobliżu nie było - ciekawe co teraz do powiedzenia na ten temat ma
    robert:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 247. Data: 2023-10-03 19:34:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:56, J.F pisze:

> [...]
    > A z Albanii to nie wiem czy tam cos lata - a teraz jest ryzyko,
    > ze jego odciski palców mają ... i wpadnie na jakiejs kontroli na

    Lata, jeździ. A odcisków nie sprawdzają przecież rutynowo.

    Z ciekawości - załóżmy że na lotnisku w tiranie sprawdzają - z jaką bazą
    porównują (zakładam że automatycznie, bo przecież nie będą ręcznie
    wszystkich trzepać). Interpolu jest "online" na wszystkich granicach?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 248. Data: 2023-10-03 19:41:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:53, J.F pisze:

    > Siedzieli, jak wychodziłes od ochroniarza?
    > To ile policja ma na nich czekac?

    Jak już był sukces to zwinęli od ręki. Więc się da. Bez przesady - jak
    policja nie jest w stanie ustalić personaliów dwóch kolesi co co dzień
    siedzą na tym samym murku to znaczy że nic nie potrafią i do niczego się
    nie nadają. Zbyt bystrzy nie są ale nie róbmy z nich upośledzonych w
    stopniu znacznym.

    > Zrobili to co powinni, jest bus, są numery, trzeba odszukac
    > własciciela. Jak widac w pół dnia odszukali - co im sie chwali.

    Nie w pół a w dwa. No i tak średnio odszukali skoro to ja go znalazłem.

    > To istotnie kiepsko wygląda ... ale moze juz nie ma takiego pospiechu,
    > moze cos pilnego wypadło ... sam wiesz, jak to u Ciebie jest -
    > willa, schody - jest co robic :-)

    Ale się okazało że to 2 metry u sąsiadów. A u nich nie ma schodów.
    Prawda jest taka że chuja zrobią - jak nie znajdziesz sam to takie
    zgłoszenia idą do okrągłego segregatora - przecież pamiętasz - że niby
    jak niby mają szukać jak busiarz nie mieszka w miejscu zamieszkania?
    Sprawa w martwym punkcie - nic się nie da zrobić - oszukał system:P

    > Prawda jest tez taka, ze nawet jak zrobią szum, to cud sie nie zrobi,
    > i pojazd sie nagle nie znajdzie.

    No jak się go nie szuka to rzeczywiście cud musiałby się stać:P

    > Widzisz sam - pieszego z Krakowa znaleźli :-)

    Dlatego że na chuj im był potrzebny (nawet robert mówił, że skoro nie
    chcą mu zarzutów stawiać to przecież bez sensu go szukać). Oni mają
    tendencję do angażowania się w głupie sprawy a jak są potrzebni to ich
    nie ma:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 249. Data: 2023-10-03 19:42:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:34:00 +0200, Shrek wrote:

    > Lata, jeździ. A odcisków nie sprawdzają przecież rutynowo.

    Ale będą, automatycznych bramek przybywa.

    > Z ciekawości - załóżmy że na lotnisku w tiranie sprawdzają - z jaką bazą
    > porównują (zakładam że automatycznie, bo przecież nie będą ręcznie
    > wszystkich trzepać). Interpolu jest "online" na wszystkich granicach?

    Skoro internet jest wszędzie, to czemu nie Interpol? :-)

    J.

  • 250. Data: 2023-10-03 19:45:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:28:45 +0200, Shrek wrote:

    > Naciągane jak guma w majtkach. Zwykle po zderzeniach samochody lecą w
    > różne strony więc w zasadzie każdy wypadek należałoby traktować jako
    > "wypadki mnogie"

    Ale załozylem, ze nie było kolizji między samochodami .

    > Mógł być też spowodowany przez ufo. No ale nie był.

    No ale to wiadomo dopiero po zebraniu dowodów i analizie.

    Przy czym my jeszcze tego nie widzielismy, wiec skąd wiesz co było ?

    > Pamiętasz matkę i zarzuty spowodowania śmierci bo przecież nikogo innego
    > w pobliżu nie było - ciekawe co teraz do powiedzenia na ten temat ma
    > robert:P

    No ale jak sie dopytywałem jak oni swiadków pytaja - bo świadkowie
    byli w poblizu, to mogli być sprawcami :-)

    J.