  • 251. Data: 2023-10-03 19:45:14
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:45, J.F pisze:

    > Oj tam oj tam. Kobieta sie moze nie znac na samochodach.

    Szczrze to nie sądzę żeby to ona to zdjęcie wrzucała - napisała notatkę
    i "zakładowy informatyk" wrzucił na stronę ze zdjęciem które dostał -
    pewnie nawet nie od niej.

    > Wychodzi na to, ze pismaki od początku duzo wiedziały od tych
    > niedobrych internautow ..

    Tfu - pierdolone pismaki - wenszo i knujo! I znów miały rację...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 252. Data: 2023-10-03 19:45:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 18:15, Shrek pisze:
    > Więc co - wszyscy wiedzieli tylko policja nie? Bez jaj.

    To, że widzieli, wiadomo i nie ma co roztrząsać, tylko dlaczego w
    pierwszej informacji pokazali zdjęcie a nie napisali?

    Robert

  • 253. Data: 2023-10-03 19:48:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 19:45, J.F pisze:

    > Ale załozylem, ze nie było kolizji między samochodami .

    A założenie takie skąd? Pewnie nawet po śladach było widać gdzie się
    zderzyli.

    > No ale to wiadomo dopiero po zebraniu dowodów i analizie.

    Uzasadnione podejrzenie? Zwykle jak stoją dwa robite auta obok siebie to
    mają ze sobą związek.

    > No ale jak sie dopytywałem jak oni swiadków pytaja - bo świadkowie
    > byli w poblizu, to mogli być sprawcami :-)

    Idąc torem myślenia roberta w skrajnym przypadku sprawcą będzie kulson
    co znajdzie ofiarę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 254. Data: 2023-10-03 19:50:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że widzieli, wiadomo i nie ma co roztrząsać, tylko dlaczego w
    > pierwszej informacji pokazali zdjęcie a nie napisali?

    Pisałem JFowi. Moim daniem oficer prasowy pisał(a) notatkę i ją plus
    zdjęcie wrzucił na stronę "informatyk zakładowy". On pewnie nawet go nie
    widziała (albo się nie przyglądała bo po co?) tylko napisała to co jej
    powiedzieli policjanci obsługujący zdarzenie. Pytanie czemu ci
    policjanci jakoś zapomnieli wspomnieć o drugim samochodzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 255. Data: 2023-10-03 19:52:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 19:42, J.F pisze:

    > Ale będą, automatycznych bramek przybywa.

    Przechodzisz normalną i nikt się nie pyta dlaczego. Nie wiem jak w
    albanii ale w czrnogórze chyba nawet automatycznych nie było.

    > Skoro internet jest wszędzie, to czemu nie Interpol? :-)

    Nie wiem - z ciekawości pytam jak to technicznie rozwiązane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 256. Data: 2023-10-03 19:57:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:19:40 +0200, Shrek wrote:

    > Od razu.

    > Tutaj też - przecież jak jechał bez koła ponad 200 metrów to ślady
    > zostawiał.

    Felga starta poważnie, ale moze te slady niewyrazne.
    Ewentualnie - wspólczynnik tarcia mniejszy niz dla gumy,
    a 140km/h dopuszczalne ...

    > Tak - ale on zadarł z państwem a nie zabił jakiś biedaków. Sądząc po tym
    > że była to zorganizowana akcja prześladowania przez różne niezależne
    > organy jak choćby... WKU zaintesowała się nagle jego samochodami to albo
    > za tym stał ktoś co najmniej w randze ministra albo służby. Bo przecież
    > to nie było tak że naczelnik lokalnej skarbówki nasyłał na niego
    > Wszelkie możliwe organy.

    Kto tam wie, w takiej małej miescinie.

    No ale wielka akcja była, a odsiedział az jeden dzien.
    I jeszcze mu odszkodowanie za ten jeden dzien dali.

    Jakby nie był bogaty, to by nie mial wplywowych przyjaciól,
    to ile by posiedział ?

    > Przy okazji organów - organem własciwym miejscowo jest... robert - może
    > go spytaj czy brał w tym udział:P

    No ... mozna spytac, ale jak cos wie, to pewnie woli nie mówic, i ja
    to rozumiem.
    Musimy poczekac na emeryturę :-)

    Albo ... Robercie - anonimowo :-)

    J.

  • 257. Data: 2023-10-03 20:03:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:52:29 +0200, Shrek wrote:

    > Przechodzisz normalną i nikt się nie pyta dlaczego. Nie wiem jak w
    > albanii ale w czrnogórze chyba nawet automatycznych nie było.

    Ale będą i tam czytniki.
    Przybywa paszportów biometrycznych ..

    > Nie wiem - z ciekawości pytam jak to technicznie rozwiązane.

    Łącza danych to nie jest nic dziwnego w 21 wieku.
    tylko moze niekoniecznie jest to online z jednego serwera ...

    J.

  • 258. Data: 2023-10-03 20:07:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:50:39 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > powiedzieli policjanci obsługujący zdarzenie. Pytanie czemu ci
    > policjanci jakoś zapomnieli wspomnieć o drugim samochodzie.

    Nie wiadomo, czy nie wspomnieli, czy sami jeszcze nie wiedzieli czy
    wiązac, czy po prostu do notki nie był jej ten drugi potrzebny -
    tam nikt nie zginął.
    W kazdym bądź razie z tego nijak nie wynika, ze chcieli cos ukryc.
    Szczegolnie, ze tu prokurator juz decydował.

    J.

  • 259. Data: 2023-10-03 20:11:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 19:48:15 +0200, Shrek wrote:

    > A założenie takie skąd? Pewnie nawet po śladach było widać gdzie się
    > zderzyli.

    Taka wersja.
    Jeden kierowca np zasnął, zajechal droge, obudził sie, obaj
    zareagowali nerwowo, i mamy dwa pozslizgi, dwa rozbite na barierkach
    auta ... i ile wypadków ?

    > Uzasadnione podejrzenie? Zwykle jak stoją dwa robite auta obok siebie to
    > mają ze sobą związek.

    Ale nie staly obok siebie :-)

    > Idąc torem myślenia roberta w skrajnym przypadku sprawcą będzie kulson
    > co znajdzie ofiarę:P

    Raczej nie znajdzie - dostanie wezwanie, bo ktos inny znalazł.

    J.

  • 260. Data: 2023-10-03 20:25:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 17:45, Shrek pisze:

    > Nawet w krótkich podaje się ilość pojazdów.

    Podali... graficznie. ;)
    Jeden obraz za tysiąc słów.

    Robert