  • Data: 2010-06-24 21:18:16
    Temat: Czy jest szansa na zadośćuczynienie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Urząd skarbowy założył zajęcie egzekucyjne na moim rachunku bankowym.
    Zrobił to bezpodstawnie na skutek bałaganu jaki panuje w US.
    Poszedłem z awanturą do US, otrzymałem pismo o uchyleniu zajęcia i
    informację że takie samo pismo zostało wysłane do banku (mBank) . Pismo
    które ja otrzymałem, było adresowane do mnie a nie do banku.
    Mija tydzień od mojej wizyty w US, a zajęcie nadal widnieje na rachunku.
    Rozmowy z mLinią nic nie dają poza podnoszeniem mi ciśnienia na skutek
    debilsko wymuszonej uprzejmości konsultantów maskującej niewiedzę i
    podejście mamciewdupie.
    Złożyłem dyspozycję wyjaśnienia sprawy - bank ma na wyjaśnienie 5 dni wg
    gostków z mLinii.

    Tak sobie sądzę, że pismo które US wyłał do banku, nawet jeżeli dotarło,
    mogło być w nagłówku adresowane do mnie i np bank może nadal nie podjąć
    żadnych czynności w mojej sprawie bo to pismo do mnie a nie do banku.

    Gdyby się tak okazało, jaka jest szansa uzyskania na drodze sądowej
    zadośćuczynienia od Urzędu Skrabowego i jaka może być jego realna wysokość ?
    --
    Jackare