    From: u...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy autokomis obowiązuje rękojmia??
    Date: 26 Mar 2006 14:46:55 -0800

    Witam

    Dziś wyszła poważna wada ukryta w samochodzie, który kupiłem 2
    miesiace temu w komisie samochodowym. Gdy kupowałem autko właściciel
    zapewniał, że dają rękojmie na auto (gwaranicje dają powyzej
    15tys, a moje było za 10), lecz dziś czytam dokładniej umowe (mój
    bardzo głupi błą, że dopiero dziś), że auto nie podlega zwrotowi.
    Czy mam jakieś szanse na odzyskanie pieniedzy, czy poprostu
    podpisując umowę zrezygnowałem z rękojmi??