  • 41. Data: 2009-09-10 19:30:39
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kron pisze:

    > Miałem w szkole syna dziwną sytuację. Było rozpisane rozpoczęcie roku
    > a po rozpoczęciu podana Msza Święta w pobliskim kościele.

    A czemu msza święta z dużej litery?

    --
    @2009 Johnson

  • 42. Data: 2009-09-10 19:51:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > W porównaniu z niebalowaniem?

    Gdyby coś takiego jak "niebalowanie" występowało w przyrodzie a nie
    tylko w wyobraźni coponiektórych, to naszego gatunku na tej planecie już
    dawno by nie było...

    j.

  • 43. Data: 2009-09-10 20:13:04
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 21:51:14 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    > dawno by nie było...
    > Nasz gatunek będzie, jak najpierw będzie niebalowanie a potem
    nieskrobanie.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 44. Data: 2009-09-10 20:52:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Nasz gatunek będzie, jak najpierw będzie niebalowanie a potem
    > nieskrobanie.

    Kto Ci takich glupot naopowiadal? Powaznie pytam.

    j.

  • 45. Data: 2009-09-10 21:03:00
    Od: "zenek" <z...@z...zzzz>

    > A czemu msza święta z dużej litery?

    Może z szacunku?

    Pozdro-
    zenek

  • 46. Data: 2009-09-10 21:41:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h8bpio$1at$1@opal.futuro.pl zenek <z...@z...zzzz> pisze:

    > Może z szacunku?
    No właśnie.
    Szacunek przede wszystkim: Fajna Cipa, Duże Cycki, Jędrna Dupa...

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2009-09-10 21:59:39
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Katolicy - na msze
    > Ateiści - budować bunkier albo czytać Kapitał.
    > Lepiej Kapitał niż racjonalistę.

    dzizas, a ja myslalem ze potrafisz myslec (czasami). jednak
    przeliczylem sie

  • 48. Data: 2009-09-10 22:00:19
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> napisał w wiadomości

    > i zmusić innych do oglądania tego. Jestem ostatnio coraz
    > bardziej antyklerykalny mimo, że od zawsze wierzący.

    Wiara a Kosciol, kosciol orz kler to zupelnei rozne rzeczy.
    Kler to sa dobre tyko meble :)

    > ŁK (2009-09-10 17:56:11)
    - sygnaturka jak wersej z Biblii, hehe

    Pozdrawiam
    SDD

  • 49. Data: 2009-09-10 22:51:41
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:59:39 -0700, Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > dzizas, a ja myslalem ze potrafisz myslec (czasami). jednak przeliczylem
    > sie

    No to co mają robić ateiści? Tzw "etyka" to fikcja bo ateiści nie mają
    etyki i nie ma czego nauczać.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 50. Data: 2009-09-10 23:16:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    zenek pisze:

    > Może z szacunku?

    jeśli tak duży szacunek to w czym problem? Niech dziecko chodzi na
    szacowna mszę.

    --
    @2009 Johnson