-
1. Data: 2009-09-10 11:27:37
Temat: kłopotliwy klient
Od: "anna" <anna @anna.pl>
Witam,
Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi.
Klient wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak
chce zwrotu zaliczki.
pozdrawiam
Anna
-
2. Data: 2009-09-10 11:45:56
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:27:37 +0200, anna napisał(a):
> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
> zwrotu zaliczki.
Najprościej wykonać pozostałe 20%
-
3. Data: 2009-09-10 11:53:41
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: "anna" <anna @anna.pl>
Użytkownik "jureq"
>
>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
>> zwrotu zaliczki.
>
> Najprościej wykonać pozostałe 20%
Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z umowy
niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje, pomimo
moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.
pozdrawiam
Anna
-
4. Data: 2009-09-10 11:55:55
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: spp <s...@o...pl>
anna pisze:
>>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
>>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
>>> zwrotu zaliczki.
>>
>> Najprościej wykonać pozostałe 20%
>
> Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
> umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
> pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.
Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
klientów - próbować trzeba. ;)
--
spp
-
5. Data: 2009-09-10 11:57:11
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: spp <s...@o...pl>
anna pisze:
>>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
>>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
>>> zwrotu zaliczki.
>>
>> Najprościej wykonać pozostałe 20%
>
> Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
> umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
> pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.
Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i pozew do Sądu -
100 % wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
klientów - próbować trzeba. ;)
--
spp
-
6. Data: 2009-09-10 12:14:34
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: "anna" <anna @anna.pl>
Użytkownik "spp" >
> Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
> wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
> klientów - próbować trzeba. ;)
'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z klientem
i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje to, co
zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez maile)
sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane (w umowie
nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne straty. Dlatego
chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to właściwie określić) tę
umowę.
pozdrawiam
Anna
-
7. Data: 2009-09-10 15:45:26
Temat: Re: kłopotliwy klient
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>
Użytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisał w wiadomości
news:h8ar70$r91$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "spp" >
>> Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
>> wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
>> klientów - próbować trzeba. ;)
>
> 'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z
> klientem i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje
> to, co zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez
> maile) sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane
> (w umowie nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne
> straty. Dlatego chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to
> właściwie określić) tę umowę.
Może więcej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. Rżnięcie desek, sklep
internetowy, hosting? Tak to możemy zgadywać sobie jeszcze długo.
--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl