  • 141. Data: 2019-02-18 17:35:15
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: n...@o...pl

    w <q4egec$lr2$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > To zakaz generalny, a nie wynikający z bycia posłem. Ponadto nieudowodniony.

    Też jestem zaskoczony, że po 2 tygodniach podejrzany nie gnije jeszcze w
    pierdlu :D

    > Nie prowadzi.

    Oficjalnie nie -- widać nieoficjalne nie liczy się.
    Jak będę kradł nieoficjalnie to oby też nie liczyło się :D

    > Jakiego?
    > Jest obowiązek ujawniania?

    Gdzieś tam musi być wpisany w księgi sejmu, nie interesowałem się za bardzo.

  • 142. Data: 2019-02-18 18:30:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 16:44, Kviat pisze:

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tasmy-kacz
    ynskiego-dubois-o-przesluchaniu-birgfellnera-i-budow
    ie-wiezowca,908787.html

    Widzę, że nie ma:

    "Była wielokrotnie zmieniana, każdy kolejny projekt znajduje się w
    prokuraturze."

    Jakby była, to by wystarczył zawarty zapis, a nie projekty.

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2019-02-18 19:43:28
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 18:30, Liwiusz pisze:

> [...]
    > prokuraturze."
    >
    > Jakby była, to by wystarczył zawarty zapis, a nie projekty.

    "Była wielokrotnie zmieniana". A może nie ma zwartego zapisu? Może ma
    pierdyliard aneksów?

    Masz tyle fajnych pomysłów... Masz jakąś teorię, dlaczego do prokuratury
    trafiły _również_ wcześniejsze wersje? Czy nic sensownego do głowy ci
    nie przychodzi?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 144. Data: 2019-02-18 20:01:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 19:43, Kviat pisze:

    > "Była wielokrotnie zmieniana". A może nie ma zwartego zapisu? Może ma
    > pierdyliard aneksów?

    "Projekt" oznacza, że nie ma ani jednego oryginału zawartej umowy.

    > Masz tyle fajnych pomysłów... Masz jakąś teorię, dlaczego do prokuratury
    > trafiły _również_ wcześniejsze wersje? Czy nic sensownego do głowy ci
    > nie przychodzi?

    Projekt to nie jest wcześniejsza wersja umowy, tylko treść umowy, która
    nie została zawarta.

    A dlaczego trafiło? Bo ci mniej lotni umysłowo, w tym i ty, nie
    odróżniają umowy od jej draftu.

    --
    Liwiusz

  • 145. Data: 2019-02-18 20:31:04
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 20:01, Liwiusz pisze:

> [...]
    > nie została zawarta.
    >
    > A dlaczego trafiło? Bo ci mniej lotni umysłowo, w tym i ty, nie

    "Jak podkreślił adwokat, Jarosław Kaczyński "doskonale wiedział" o
    podpisanej umowie na realizację tej inwestycji."

    "Pełnomocnik Birgfellnera podkreślił, że Austriak zawarł umowę na budowę
    wieżowca"

    "- Podpisały ją osoby uprawnione do działania w imieniu tych podmiotów.
    Jest w prokuraturze - poinformował."

    Faktycznie masz problem z oczami. Jak widać nie tylko z oczami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 146. Data: 2019-02-18 20:33:23
    Od: Kviat

> [...]
    > nie została zawarta.
    >
    > A dlaczego trafiło? Bo ci mniej lotni umysłowo, w tym i ty, nie

    "Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes był przy
    jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu". - Była ona wypracowana
    przez międzynarodową kancelarię adwokacką, pan prezes stale kontrolował
    postęp prac i jego spotkania z moim klientem były z częstotliwością
    około tygodnia - wskazywał."

    Ta wielkość czcionki wystarczy, czy mam ci powiększyć?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 147. Data: 2019-02-18 20:35:59
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pewien Murzyn z Alabamy po podtarciu się GW ze ździwieniem stwierdził, że został
    koszmarnie obrzezany.

    -----
    > Wyborcza nadaje się nie do czytania, tylko do mycia okien lub awaryjnego
    podcierania tyłka.

  • 148. Data: 2019-02-18 21:17:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 20:31, Kviat pisze:

    > "Jak podkreślił adwokat, Jarosław Kaczyński "doskonale wiedział" o
    > podpisanej umowie na realizację tej inwestycji."

    Gdzie ta umowa?

    > "Pełnomocnik Birgfellnera podkreślił, że Austriak zawarł umowę na budowę
    > wieżowca"

    Taki projekt jak budowa wieżowca nie jest ogarniany jedną umową.

    > "- Podpisały ją osoby uprawnione do działania w imieniu tych podmiotów.
    > Jest w prokuraturze - poinformował."
    >
    > Faktycznie masz problem z oczami. Jak widać nie tylko z oczami.

    Przecież już pisałem, że skoro coś jest tajne w prokuraturze, to siłą
    rzeczy nie może być przedmiotem dyskusji. Dyskutować możemy o tym, co
    wiemy, co strony ujawniają. Dibuła&Kuń nie ujawniają nawet dokumentów
    świadczących na korzyść swoich klientów, więc na razie nie ma o czym
    dyskutować, już tylko wspominając o tym, że taktyka "wiem, ale nie
    powiem/pokażę" nie buduje wiarygodności sprawozdawcy.

    --
    Liwiusz

  • 149. Data: 2019-02-18 21:18:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 20:33, Kviat pisze:

    > "Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes był przy
    > jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu".

    O Kviecie, przy tworzeniu jakich to ja umów byłem. Tylko co z tego.
    Prawnie liczy się to, co zawarte.

    >- Była ona wypracowana
    > przez międzynarodową kancelarię adwokacką, pan prezes stale kontrolował
    > postęp prac i jego spotkania z moim klientem były z częstotliwością
    > około tygodnia - wskazywał."

    Niesamowite. PiS się po tym już nie pozbiera :/

    > Ta wielkość czcionki wystarczy, czy mam ci powiększyć?

    Dam ci dobrą radę - nie wielkość czcionki, tylko treść się liczy.

    --
    Liwiusz

  • 150. Data: 2019-02-18 21:19:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 20:35, ń pisze:
    > Pewien Murzyn z Alabamy po podtarciu się GW ze ździwieniem stwierdził,
    > że został koszmarnie obrzezany.

    Wycierasz napletek po sraniu?

    --
    Liwiusz