  • Data: 2004-06-30 19:14:27
    Temat: Czas trwania gwarancji ?
    Od: "Pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy sa obecnie, a jesli tak to co mówia, przepisy dotyczace czasu gwarancji.
    Chodzi mi o taka sytuacje. Producent swietlówki kompaktowej pisze na
    opakowaniu, ze udziela 6 miesiecy gwarancji na produkt. Równie dobrze mógl
    napisac ze daje 3 miesiace albo miesiac.
    Na pudelku napisane jest ze taka swietówka ma pracowac 6000 godzin co daje
    250 dni swiecenia ( po 24 godziny na dobe ). Jak to jest ze juz kilka sztuk
    padlo po 7, 8 miesiacach swiecac 3 - 4 godziny dziennie ?. Wiem ze ten towar
    staje sie coraz tanszy ale takie sytuacje maja miejsce tez przy drozszym
    sprzecie.
    Pozdrawiam Pablo11