eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzas reakcji na odrzuconą reklamacjCzas reakcji na odrzuconą reklamacj
  • Data: 2007-05-13 10:17:02
    Temat: Czas reakcji na odrzuconą reklamacj
    Od: "RS" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich obecnych, moje dwa pytania dotyczą stosunku między
    przedsiębiorcą a konsumentem.

    1) Po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, ile konsument ma czasu na reakcję
    (np. wysłanie ponownego pisma do przedsiębiorcy z dodatkowymi argumentami
    oraz z informacją o ewentulanym składaniu sprawy do sądu) i z jakiej
    podstawy prawnej taki termin wynika?

    2) Po okresie dwutygodniowego zwodzenia konsumenta, przedsiębiorca
    ustosunkował się pisemnie (negatywnie) do reklamacji dopiero 15 dni od
    momentu jej przyjęcia podczas gdy, jak wiadomo, miał na to 14 dni. Jak w
    praktyce (jakim pismem) można wyegzekwować swoje prawo do wymiany wadliwego
    sprzętu na nowy - żądanie to oczywiście było ujęte w skutecznej prawnie
    reklamacji (ze wszystkimi niezbędnymi elementami).

    Z góry dziękuję za zabranie głosu :-)

    RS.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1