  • 1. Data: 2007-07-26 09:18:45
    Temat: CITIFINANCIAL. Kredyt na 59,8 % !!!
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Moj ojciec wczoraj podpisal umowe pozyczki
    gotowkowej w CitiFinancial na 2.000 zl. Jak zobaczylem
    malym druczkiem na samym dole umowy
    rzeczywiste oprocentowanie: 59,8% to sie
    za glowe zlapalem!

    Czy banki maja prawa ustalac takie oprocentowanie?
    A co z ustawa antylichwiarska ???

    adam

  • 2. Data: 2007-07-26 09:49:24
    Temat: Re: CITIFINANCIAL. Kredyt na 59,8 % !!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moj ojciec wczoraj podpisal umowe pozyczki

    > rzeczywiste oprocentowanie: 59,8% to sie

    to niech dzisiaj idzie i rozwiaze umowe, ma na to 10 dni

  • 3. Data: 2007-07-26 12:16:37
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > rzeczywiste oprocentowanie: 59,8% to sie
    > za glowe zlapalem!
    >
    > Czy banki maja prawa ustalac takie oprocentowanie?

    A to nie jest czasem pozyczka na okres 4 lat? Wtedy oprocentowanie
    wychodzi akurat 14,95% ROCZNIE, bo takie jest podawane w ofertach i
    umowach kredytow i pozyczek?

    --
    ganda

  • 4. Data: 2007-07-26 12:35:10
    Od: "Wojtek" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł Andziak" <g...@g...pl> napisał

    > A to nie jest czasem pozyczka na okres 4 lat? Wtedy oprocentowanie
    > wychodzi akurat 14,95% ROCZNIE, bo takie jest podawane w ofertach i
    > umowach kredytow i pozyczek?

    ROTFL! :-)

    Sami specjaliscie na tej grupie!
    ZAWSZE podaje się oprocentowanie w skali ROKU!
    Na kazdej umowie.

    A teraz pisze do gościa który wątek zapoczątkował.
    Twój ojciec niech czyta to co podpisuję.
    Pracuje w banku i widzę jak 99% ludzi nie czyta umów.
    Nie mój problem. A oprocentowanie rzeczywiste
    w moim banku zawiera się pomiędzy 30 a 60 procent,
    bo takie są prawa rynku. I kropka!
    Nikt nikogo nie zmusza do kredytów !

    Wojtek

  • 5. Data: 2007-07-26 19:46:06
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > A teraz pisze do gościa który wątek zapoczątkował.
    > Twój ojciec niech czyta to co podpisuję.
    > Pracuje w banku i widzę jak 99% ludzi nie czyta umów.

    Stawiam dolary przeciwko orzechom że jego ojciec ma duże szanse aby Ciebie
    nie znać, więc trudno będzie go zmusić do robienia tego co napisałeś. To po
    pierwsze.
    Po drugie jaka jest korelacja pomiędzy tym że jego ojciec pracuje w banku a
    Ty widzisz jak ludzie nie czytają umów przed ich podpisaniem?
    hmmmm :))
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2007-07-28 17:04:50
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Jackare napisał:

> [...]
    > Po drugie jaka jest korelacja pomiędzy tym że jego ojciec pracuje w banku a
    > Ty widzisz jak ludzie nie czytają umów przed ich podpisaniem?

    podejrzewam, ze twoj przedpisca ma teraz niezla zgwozdke :D

  • 7. Data: 2007-07-30 06:14:23
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > A teraz pisze do gościa który wątek zapoczątkował.
    > Twój ojciec niech czyta to co podpisuję.

    To racja....

    > Pracuje w banku i widzę jak 99% ludzi nie czyta umów.

    tez racja...
    Ale ciekawe sa miny bankowcow jak zaczynasz drazyc temat... okazuje sie ze
    sami nie znaja w wiekszosci przypadkow przepisow o ktorych jest mowa w
    umowie!

    > Nie mój problem. A oprocentowanie rzeczywiste
    > w moim banku zawiera się pomiędzy 30 a 60 procent,

    napisz jeszcze co to za bank... :)
    bedziemy omijac szerokim lukiem :)

    > bo takie są prawa rynku. I kropka!

    jesli oprocentowanie 60% w skali roku to normalne prawa wynku to chyba juz
    troche przesadziles...

    > Nikt nikogo nie zmusza do kredytów !

    Jasne ze nie. Ale banki tez nie ulatwiaja ich zawierania.
    Umowy sa pisane pokretnie, obwarowane sa roznymi idiotycznymi warunkami, i
    przede wszystkim ich objetosc jest z reguly taka ze przeczytanie na miejscu
    i potwierdzenie szczegolow jest prawie niemozliwe.
    do tego w wielu przypadkach nie mozna dostac umowy do przeczytania w domu na
    spokojnie.

    Steel

  • 8. Data: 2007-07-30 07:05:38
    Od: "Marcin Grodny" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Steel" <d...@K...wp.pl> napisał w

    > napisz jeszcze co to za bank... :)
    > bedziemy omijac szerokim lukiem :)

    Panie Steel. Pani nie ma wiedzy!
    To karygodne! ;)

    Prawie kazdy reklamujacy sie w telewizorni
    bank ma oprocentowanie rzeczywiste przynajmniej
    30%-40%. Zeby nie wspomniec:

    1). GEMB
    2). CitiFinancial
    3). Lukas
    4). AIG
    5). Eurobank (matko, ratuj!)
    6). Sygma Banque
    7). Zagiel (KB)
    8). dalej wymieniac?

  • 9. Data: 2007-07-30 12:59:01
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    Marcin Grodny wrote:
    > Panie Steel. Pani nie ma wiedzy!

    Panie Marcinie Grodny nie potrafi pan czytac ze zrozumieniem.
    Trzeba przeczytac caly post zeby zrozumiec.

    > To karygodne! ;)

    Zaiste :P

    > Prawie kazdy reklamujacy sie w telewizorni
    > bank ma oprocentowanie rzeczywiste przynajmniej
    > 30%-40%. Zeby nie wspomniec:
    >
    > 1)
    [ciach]
    3) Lukas
    tak z ciekawosci wybralem pierwszy lepszy.
    i w kredycie dla wszystkich oprocentowanie w skali roku wynosi 7.5-20% dla
    kwot 500-8000pln (czyli zakres dla twory watku)
    jesli policzyc rzeczywista stopa procentowa w ciagu roku wynosi 8-22.22%
    przy splacie kredytu po roku (bez splacania rat wczesniej)
    myle sie, jesli tak to gdzie?

    Ozywiscie nie liczymy pozostalych kosztow i oplat.

    Gdzie tu wychodzi 30-40%?

    [ciach]
    > 8). dalej wymieniac?

    dobra a teraz te co maja 60%

    Steel

  • 10. Data: 2007-07-30 14:47:42
    Od: "Monika" <m...@h...pl>

> [...]

    > jesli policzyc rzeczywista stopa procentowa w ciagu roku wynosi 8-22.22%
    > przy splacie kredytu po roku (bez splacania rat wczesniej)

    Biore pierwsza lepsza umowe z Lukasa i co widze w punkcie 8 ?
    " ... roczna rzeczywista stopa oprocentowania: 34,55"

    > Ozywiscie nie liczymy pozostalych kosztow i oplat.

    LOL. :)
    Specjalista od siedmiu bolesci :)))

    > dobra a teraz te co maja 60%

    I znowu to samo. Biore pierwsza lepsza umowe Citifinancial...

    Monika