  • 21. Data: 2007-06-29 13:12:58
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    c...@y...co.uk wrote:

    > Nad forum powinnien obowiązkowo czuwać moderator z ramienia firmy
    > utrzymującej forum, szczególnie na forach dla młodocianych. I śledzić
    > przebieg rozmów. W momencie wykrycia, że rozmowa zbacza na dziwne tematy
    > powinno następować natychmiastowe powiadomienie Policji (telefonicznie, lub
    > komunikatorem i wskazanie podejrzanych). Wtedy Policja powinna wchodzić na
    > forum i zacząć się przyglądać tym podejrzanym. Wtedy warto ich sprowokować.

    ...a jak wykujesz prąd i benzynę, to zgłoś się do poradni zdrowia
    psychicznego ;)

  • 22. Data: 2007-06-29 14:07:48
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Piotrek napisał(a):
    > Nie żebym bronił zboczeńców, ale czy takie wpuszczanie ludzi w maliny nie jest
    > przegięciem? Teraz jak tylko wejdę sobie na czat, rzuci się na mnie stado
    > gorących 12-latek (czyli policjantów) czekając, aż napiszę coś niewłaściwego?
    > Ciekawe czy przynajmniej mundurowi znają prawo i będą się podszywać pod
    > małolaty mające nie więcej niż 14 lat czy może pogawędka z jakąkolwiek poniżej
    > osiemnastki to już dla nich pedofilia.

    O, to teraz policjanci już nie będą surfować za gej-powerem-bomberem
    tylko też za pedofilami. Jeśli znowu zamiast szarych komórek użyją
    wyszukiwarki to niechybnie świat obiegnie informacja o zatrzymaniu
    Wierzejskiego:
    http://search.live.com/results.aspx?q=pedofil

    --
    pzdr

  • 23. Data: 2007-06-29 14:11:39
    Od: truskawa <p...@v...pl>

    Istnieje obawa, ze z tej "kompetencji" moga za bardzo wczuc sie w
    role...
    Truskawa

  • 24. Data: 2007-06-29 14:47:27
    Od: Krzysztof Roburst <r...@p...gazeta>

    On 2007-06-29, AdamW <A...@h...com> wrote:
    > Uchwalać jest łatwo, gorzej jest myśleć...
    >
    > PS Proszę naszych posłów by uchwalili żeby cały rok temperatura powietrza
    > nie spadała poniżej 19stopni i w dzień świeciło piękne słońce.

    Takie sprawy załatwia się inaczej.
    http://www.youtube.com/watch?v=8IfnLoVzV5E

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

    --
    GN125 :-D
    F650GS niedlugo

  • 25. Data: 2007-06-29 17:44:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Proponuję poczekać na przepisy wykonawcze. Podejrzewam, że policja raczej
    będzie się biernie zachowywać, niż czynnie. Nikt nikomu nic proponować nie
    będzie dla samej draki. Ja tam widzę dwa miejsca na wykorzystanie tego
    uprawnienia:

    1) Kontynuowanie wymiany informacji z osoba podejrzaną, gdy rodzice
    jakiegoś dziecka zgłoszą, że jakiś kretyn pisuje do ich dziecka;

    2) Założenie kilku kont na komunikatora oraz na forach dla dzieci w celu
    normalnego z nimi korespondowania w oczekiwaniu, że to ktoś dorosły
    zaatakuje to "dziecko".

  • 26. Data: 2007-06-29 22:25:58
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Pt 29 cze 2007 01:28:20p "r...@y...co.uk"
    <r...@y...co.uk> wrote in

    > Moje wątpliwości budzi fakt, czy kontrolą będą objęci policjanci
    > wykonujący takie czynności. Gdyby jakiś pedofil chciał bezkarnie
    > działać to pewnie zatrudnił by się w Policji.
    >
    > No chyba, że będą rekrutować w drodze losowania.

    Tak sobie wlasnie myslalem o policjantach, ktorzy beda wykonywali ta
    robote. Cos mi sie zdaje, ze o ile teraz po spieprzeniu czegos wysyla sie
    policjanta karnie do drogowki, to po uchwaleniu nowych przepisow
    policjanci, ktorzy czyms podpadli za kare zostana "dziewczynka" ;)))

    Greetz.

  • 27. Data: 2007-06-30 07:45:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotrek <p...@p...onet.pl> napisali:
    > spotkanie się zgodzi i rzeczywiście pójdzie, ale...razem z jakimś 13-letnim
    > chłopakiem (może synem, może synem sąsiada, nieważne, oby tylko wiek mniej
    > więcej się zgadzał) jako opiekun, który chce sprawdzić na kogo trafi jego
    > podopieczny.

    Tak, tak - wyciagnales na spotkanie dziecko sasiada i chciales zrobic
    mala orgietke. Czyli dzieki proweokacji policjant nie tylko zlapal
    pedofila, ale udaremnil przestepstwo.

  • 28. Data: 2007-06-30 08:31:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > 2) Założenie kilku kont na komunikatora oraz na forach dla dzieci w celu
    > normalnego z nimi korespondowania w oczekiwaniu, że to ktoś dorosły

    w tv twierdzili ze policja bedzie mogla proponowac wymiane fotek tylko w
    dwoch sytuacjach,
    1. gdy sprawca zaproponuje rzekomemu dziecku spotkanie
    2. nie pamietam ,
    czyli wtedy gdy mamy do czynienia z przestepstwem. prowokacja nie bedzie
    mogl amiec miejsca w stosunku do osob ktore np sciagaja , posiadaja
    pornografie z osoabami ponizej 15 roku.

    Ale jak jest wkoncu to nie wiem, zgodnie z tym co wklil MK to nie
    wygalda tak pieknie, tym bardziej ze przepis z tego co ja zrozumialem
    pozwala na prowokacje w formie podzegania nie tylko w stosunku do
    domniemanych pedofilow, ale takze w przypadku innych przestepstw.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 29. Data: 2007-06-30 09:02:23
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-06-2007 o 10:31:45 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

> [...]
    > pozwala na prowokacje w formie podzegania nie tylko w stosunku do
    > domniemanych pedofilow, ale takze w przypadku innych przestepstw.

    Zastanawia mnie jedno - jesli nie dochodzi do wymiany zdjec a mamy do
    czynienia jedynie ze "swinska" rozmowa, proponowaniem spotkania itp. to...
    przeciez podrywanie policjanta, nawet na sluzbie, przestepstwem nie jest.
    Ja, zakladajac, ze po drugiej stronie kabla siedzi funkcjonariusz bawiacy
    sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu policjantowi sciemnial. No
    bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.

    To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 30. Data: 2007-06-30 09:18:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał(a):

> [...]
    > funkcjonariusz bawiacy sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu
    > policjantowi sciemnial. No bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.

    przypisza usilowanie nieudolne.

    > To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    > 40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    w ogole nazwanie pedofilem czlowieka popeliajacego przestepstwa na
    amloletnich ponizej 15 roku jest naduzyciem, kazdy przypadek trzeab
    analizowac a nie uogolniac.

    Ja bym był ciekaw opinii tych co tak krzycza na temat 14 letniej panny
    prowadzajaec polskie mtv, bo gdyby mi nie powiedziano ile ona ma lat to
    bym myslal ze kolo 18. Gdyby doszlo do z nia do czegos, przestepstw9
    mialoby miesce ale czy sprawce mozna nazwac pedofilem? Moim zdaniem to
    by bylo pomowienie.

    P.