  • 11. Data: 2007-06-29 12:23:19
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Zastanów się nad czymś innym
    > Jak oni będą szkoleni do tego.
    > Samson pomoże?

    To nie tak powinno się robić.
    Nad forum powinnien obowiązkowo czuwać moderator z ramienia firmy
    utrzymującej forum, szczególnie na forach dla młodocianych. I śledzić
    przebieg rozmów. W momencie wykrycia, że rozmowa zbacza na dziwne tematy
    powinno następować natychmiastowe powiadomienie Policji (telefonicznie, lub
    komunikatorem i wskazanie podejrzanych). Wtedy Policja powinna wchodzić na
    forum i zacząć się przyglądać tym podejrzanym. Wtedy warto ich sprowokować.

    Ja jeszcze całkiem niedawno byłem młodociany i wiem, że na takie tematy
    seksualne to się nie rozmawiało ze sobą. Co innego o laskach, szczególnie
    tych starszych z plakatów lub świerszczyków. Tak jak to przedstawiają w
    reportażach w TV o pedofilach jest chore i całkowicie odmienne od tego co
    gadają zwykłe dzieciaki. Normalnie gdyby w tamtych latach (kiedy jeszcze
    nie było netu i komputerów) jakiemuś kumplowi zachciało się całować lub coś
    takiego to by dostał wpierdol od reszty za nieobyczajne zachowanie.

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is phisher
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is phisher

  • 12. Data: 2007-06-29 12:23:35
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > więcej się zgadzał) jako opiekun, który chce sprawdzić na kogo trafi jego
    > podopieczny. Ciekawe jak tłumaczyłby się gliniarz gdyby tak na jego widok
    > dzieciak (który przecież przyszedł na spotkanie z 13-letnią dziewczyną, a na
    > miejscu spotkał dorosłego gliniarza) rozdarł się na całe gardło: "policjant-
    > pedofil!", w miejscu spotkania momentalnie zgromadziłby się tłum gapiów,
    > starszy opiekun wszystko by sfilmował, a na dodatek miałby taką posturę, że na
    > sam jego widok policjant narobiłby w gacie. Byłaby to chyba ostatnia tego typu
    > prowokacja w karierze takiego stróża prawa.

    Nie wiem jak aktualni 13-to latkowie ale ja w tym wieku to latałem za
    piłką a jeśli chodzi o golizne to zdecydowanie wolałem starsze ode mnie
    niż rówieśniczki. Więc jeżeli ktoś taki się godzi to to mocno śmierdzi.

    p,M

  • 13. Data: 2007-06-29 12:23:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ML napisał(a):

    > Nie. Jeśli jakiejś dorosłej osobie 12-latek składa np. propozycje odbycia
    > stosunku seksualnego, to ta osoba powinna odmówić lub po prostu zignorować to.
    > Jeśli się na to zgadza, to jej miejsce jest za kratkami, niezależnie od tego,
    > od kogo wyszła inicjatywa.

    Alez ja nie twierdze inaczej, problem w tym ze ta osoba moglaby nigdy
    tego przestepstwa nie popelnic gdyby ni ebyla do tego namawiana, a
    podzegacz w takim przypadku bylby zupelnie bezkarny.

    > Jestem przeciwko takim prowokacjom w przypadku lekkich przestępstw lub
    > wykroczeń (np. podszyty policjant namawia przechodniów do przechodzenia na
    > czerwonym świetle - wtedy mogłoby dojść do paranoi), ale w przypadku ciężkich
    > przestępstw nie widzę w tym nic złego.

    acha, czyli jak Cie bede namawiac na zabojstwo w celach uzyskania
    korzysci , zajebioscie je zaplanuje,
    pokaze Tobie jak to wykonac by ni epjsc siedziec, ty bedziesz w takiej
    sytuacji materialnej ze tak naprawde nie bedziesz mial wyjscia , np
    twoje dziecko umiera za 1 miesiac, jedyna szansa jest szybka operacja,
    masz tydzien na uzbieranie 100 tys., wkoncu zdesperowany podejmujesz sie
    tego, dochodzi do momnetu gdy plan ma zostac wykonany , ja nagle
    wyjm,uje legotymacje i
    "mamy cie mamy cie mamy cie". W takim kraju chcialbys zyc ?

    Prowokacja tak (w sensie podszycia sie pod dziecko), podzeganie nie.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 14. Data: 2007-06-29 12:26:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Wójcik napisał(a):

    > Nie wiem jak aktualni 13-to latkowie ale ja w tym wieku to latałem za
    > piłką a jeśli chodzi o golizne to zdecydowanie wolałem starsze ode mnie
    > niż rówieśniczki. Więc jeżeli ktoś taki się godzi to to mocno śmierdzi.

    tu nie chodzi o godzenie a o namawianie (podzeganie)

  • 15. Data: 2007-06-29 12:27:46
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    W dniu 2007-06-29 14:23, c...@y...co.uk pisze:

> [...]
    > forum i zacząć się przyglądać tym podejrzanym. Wtedy warto ich sprowokować.

    Szczególnie rozmowy prywatne na forum (tzw. privy), GG, Skype, Tlen i
    inne kuromysła. Nie ma szans aby moderator "podglądał" prywatne rozmowy
    (mowa o czatach, bo na komunikatorach nie ma bata na kontrolę).

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 16. Data: 2007-06-29 12:42:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Ania_i_Grzes napisał(a):

    > Szczególnie rozmowy prywatne na forum (tzw. privy), GG, Skype, Tlen i
    > inne kuromysła. Nie ma szans aby moderator "podglądał" prywatne rozmowy
    > (mowa o czatach, bo na komunikatorach nie ma bata na kontrolę).

    w phpbb3 zdaje sie mozna moderowac PW, ale nie jestem pewny, zreszta nie
    wiem jak Ty ale ja nie chcialbym zeby prawo zezwalalo komukolwiek na
    podsluchiwanie mojej osoby w jakiejkolwiek postaci na zasadie.. a noz
    cos przeskrobie ...

  • 17. Data: 2007-06-29 12:49:19
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    Z tego co widzę na stronie:
    http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/1821
    jedyna zmiana jaką wprowadzono, to danie policji uprawnień do prowadzenia
    'kontroli operacyjnej' w przypadku przestępstw z art. 200 kodeksu karnego. Sam
    zakres 'kontroli operacyjnej' nie uległ zmianie.
    A więc, jeśli nie ma żadnych innych zmian (które być może przegapiłem na
    stronie sejmu), cała ta dyskusja jest dość bezcelowa.

  • 18. Data: 2007-06-29 12:53:53
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    ML <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > A więc, jeśli nie ma żadnych innych zmian (które być może przegapiłem na
    > stronie sejmu), cała ta dyskusja jest dość bezcelowa.

    Rzeczywiście, przegapiłem coś. Projekt ustawy jest na stronie:
    http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/wgdruku/1074
    (przepraszam za pomyłkę)
    A więc jednak policja będzie miała dodatkowe uprawnienia.

  • 19. Data: 2007-06-29 12:55:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ML napisał(a):
> [...]
    > A więc, jeśli nie ma żadnych innych zmian (które być może przegapiłem na
    > stronie sejmu), cała ta dyskusja jest dość bezcelowa.

    no to wyglada na to ze dziennikarz przekrecil wszystko

  • 20. Data: 2007-06-29 13:10:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <r...@y...co.uk> napisał

    > Moje wątpliwości budzi fakt, czy kontrolą będą objęci policjanci
    > wykonujący takie czynności. Gdyby jakiś pedofil chciał bezkarnie
    > działać to pewnie zatrudnił by się w Policji.

    Myślę, że nie ma się o co obawiać. O prowokacji muszą wiedzieć
    przełożeni, na spotkanie na pewno nikt nie będzie szedł w pojedynkę.
    To zabezpiecza obie strony.