  • 21. Data: 2009-05-10 22:31:19
    Temat: Re: Co mi grozi...
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 22:12
    (autor Jarek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@n...onet.pl>):

    > Co mi grozi w tej sytuacji?

    Oby coś bolesnego. Kuźwa, samotny szeryf się znalazł.
    Jakby gość był mniejszy i byś się go nie bał, to co? Dałbyś mu w ryja i
    zgwałcił żonę?

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2009-05-10 22:58:42
    Od: Mar <n...@n...net>

    Jarek wrote:
> [...]
    > swoje. Ten gnoj musial gdzies stac i patrzec bo podbiegl do mnie i kopnal mnie
    > dosyc mocno w d... Bylem przygotowany na takie sytuacje i potraktowalem go
    > paralizatorem. Oczywiscie jego malzonka krzyk, kupa ludzi, po jakims czasie
    > przyjechala policja. Gosc oczywiscie spienil sie, puscil mocz i lezy ciezko
    > oddychajac na asfalcie. Paralizator jest legalny bo do ilus tam Voltow. Policja
    > nic do niego nie miala. Spisali protokól i oznajmili że będe wzywany w razie
    > potrzeby. No i teraz pytanie. Co mi grozi w tej sytuacji?

    Zrobilbym to samo. Brawa.

  • 23. Data: 2009-05-11 05:52:47
    Od: "jojogub" <j...@w...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@z...zz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > zaparkowanie. Lada chwila kogoś zabijesz, bo nie ustąpi kobiecie miejsca
    > w autobusie. Powinieneś się leczyć.

    Dokładnie gość ma zadatki na takiego co za krzywe spojrzenie by zastrzelił
    gdyby tylko miał pistolet pod ręką
    i do tego czuje dar nauczania, a to już do psychiatry się nadaje.

    gub

  • 24. Data: 2009-05-11 06:07:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Za samo uszkodzenie mienia? Dobry pomysł, ale - jak napisałem w poście
    > obok - nie wykluczone, ze pytający dopuścił się przestępstwa. Na miejscu
    > patrolu interweniującego nie zaryzykowałbym mandatu.

    1. O jakim uszkodzeniu piszesz? Spuszczenie powietrza?
    2. Fakt. Z mandatem się zapędzili.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 25. Data: 2009-05-11 06:23:17
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Co mi grozi w tej sytuacji?

    Zastanawiaj się co grozi za jakiś czyn przed jego popełnieniem.

    U dziecka zdiagnozowali by być może w takim wypadku ADHD.

    Krzysztof

  • 26. Data: 2009-05-11 06:48:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 23:54:07 +0200, zly napisał(a):

    > bezmyslne, chamowate parkowanie i pyskowki na grzeczne zwrocenie uwagi.
    > naprawde jestem pod wrazeniem, ze ktos o minimalnej kulturze trzyma
    > strone i usprawiedliwia buca ktoremu sie nie chce normalnie zaparkowac

    Oczywiście. Ale jak zatem nazwiesz spuszczanie powietrza z kół oraz de
    facto wyczekiwanie z gazem pod ręką?
    Niestety, moim zdaniem to nieusprawiedliwiona agresja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-05-11 06:49:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 23:05:25 +0200, mike napisał(a):

    > Pieprzysz jak potłuczony. Byczek miał szansę dochodzić swoich praw w
    > sądzie, wolał naruszyć nietykalność cielesną.

    Tak uważasz? A nie wydaje Ci się, że odpierał bezprawny atak na własne
    mienie?

  • 28. Data: 2009-05-11 06:51:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 08:23:17 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > U dziecka zdiagnozowali by być może w takim wypadku ADHD.

    Dorośli nie mogą mieć ADHD? ;-)

  • 29. Data: 2009-05-11 07:44:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Oczywiście. Ale jak zatem nazwiesz spuszczanie powietrza z kół oraz de
    > facto wyczekiwanie z gazem pod ręką?

    On nie mial gazu, ale paralizator. I w sumie dziwne, ze policja
    go puscila luzem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 30. Data: 2009-05-11 07:59:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Tak uważasz? A nie wydaje Ci się, że odpierał bezprawny atak na własne
    > mienie?

    dokladnie obrona konieczna.

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !