eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc? › Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
  • Data: 2007-03-15 12:34:44
    Temat: Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam spore zadluzenie w bankach. Bede probowal ugody, ale chce sie dowiedziec
    co sie stanie, jesli banki sie nie zgodza. Nie mam nieruchomosci. Prowadze
    wlasna dzialalnosc. Co komornik moze zabrac z mieszkania?

    Czy moze zabrac przedmioty niezbedne do wykonywania dzialalnosci gosp.,
    takie jak komputer i literatura fachowa?

    Jak wyglada kwestia zajmowania wynagrodzenia? Wchodzi mi na konto firmowe i
    co dalej? Co to oznacza? Czy musze zamknac firme i nie mam juz mozliwosci
    zarabiania, a dlug mi rosnie, czy tez komornik nie moze zajac "wiecej niz" z
    kazdego wplywu i mam mozliwosc zaplacenia za lokal, zus, itd. i dalej
    prowadzic dzialalnosc, a on z kazdego wplywu na rachunek, przekraczajacego w
    danym miesiacu jakas kwote, bedzie pobieral jakis tam procent?

    Jestem zielony w temacie.

    Czy nawet jak dojdzie do egzekucji komorniczej, to to jest przemyslane tak,
    ze skoro chce i moge pracowac, to daje mi sie szanse splacania co miesiac
    czesci zadluzenia, czy tez spirala dlugu rosnie w nieskonczonosc i jak sie
    raz wpadnie w takie bagno, to juz sie nigdy z niego nie wyjdzie, chocby nie
    wiem co sie robilo?

    Czy w Polsce za dlugi mozna trafic do wiezienia? Mowimy o kwocie rzedu 85
    000 zl, ale przy braniu kredytow podpisalem bankowe tytuly egzekucyjne w
    sumie na jakies 200 000. Aha, zona niczego nie podpisywala, ale mamy
    wspolnote majatkowa.