eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc? › Re: Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
  • Data: 2007-03-20 04:11:57
    Temat: Re: Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
    Od: "Morski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki, ale zawsze myslalem, ze rozdzielnosc chroni przy kredytach, ktore
    > sie zawrze po jej zawarciu, a nie przed??
    > Nie mamy zadnego majatku. Tylko pare gratow w domu, 2 kompy, na ktorych
    > zarabiamy i tyle. No i oboje zarabiamy. Nie chce, zeby komornik wszedl zonie
    > na pensje. Czy rozdzielnosc zawarta teraz nas przed tym uchroni?
    >
    > Ile czasu to sie zalatwia i ile to kosztuje?
    > Sorry za panike, ale wiesz - stresy. Nie bralem kasy na zabawy, tylko na
    > leczenie. Teraz boje sie, ze moge nie dac rady splacac i ze nas zlicytuja.
> [...]

    1.Komornik nigdy nie wejdzie na pensję zony.
    2. Sporządzenie umowy wyłączającej rozdzielność małzeńska kosztuje mniej niz
    500 zł. Trwa 15 minut.
    3. Z momentem storzenia rozdzielności jej majątek odrębny czyli powstały po
    podpisaniu rozdzielności jest nie do ruszenia.
    4. Rozdzielność ma skutki po jej podpisaniu, czyli to co dotychczas macie w
    majątku i było wspólne podlega egzekucji ( nie bezpośrednio, ale po
    przeprowadzeniu rozprawy)
    5. Poczytaj sobie kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz KPC.
    6. Jeśli masz szansę spłacić zadłużenie to dogaduj się z wierzycielem. Każdy
    wierzyciel, nawet Urząd Skarbowy (za wyłaczeniem cholernegu ZUS)będzie chciał
    się dogadać jak będzie wiedział że nie ma z czego windykować.
    Powodzenia
    Morski

    Powodzenia
    MOrski