eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc? › Re: Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
  • Data: 2007-03-19 23:06:14
    Temat: Re: Co komornik moze zabrac osobie prowadzacej wlasna dzialalnosc?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koleś , nie panikuj i nie daj sie zwariować, komornik nie będzie Ci
    > zabierać
    > książek Nawet na nie nie spojrzy. Jeśli komuter służy ci do zarobkowania
    > go też nie ruszy.
    >
    > A tak w ogóle to pilna jest rozdzielność z żoną. To daje pewność że
    > przynajmniej jej majątek jest niewindykowalny.

    Dzieki, ale zawsze myslalem, ze rozdzielnosc chroni przy kredytach, ktore
    sie zawrze po jej zawarciu, a nie przed??
    Nie mamy zadnego majatku. Tylko pare gratow w domu, 2 kompy, na ktorych
    zarabiamy i tyle. No i oboje zarabiamy. Nie chce, zeby komornik wszedl zonie
    na pensje. Czy rozdzielnosc zawarta teraz nas przed tym uchroni?

    Ile czasu to sie zalatwia i ile to kosztuje?
    Sorry za panike, ale wiesz - stresy. Nie bralem kasy na zabawy, tylko na
    leczenie. Teraz boje sie, ze moge nie dac rady splacac i ze nas zlicytuja.
    Chce sie zabezpieczyc przed najgorszym i dowiedziec sie, co mi grozi w
    najgorszym wypadku.