  • Data: 2003-08-17 23:52:12
    Temat: Ciezka sprawa
    Od: "Beast" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jest taka sprawa
    Rodzina znajomych ma problem z sasiadem, ktory prawdopodobnie cierpi na
    zaburzenia psychiczne. Gosc jest niebezpieczny, zachowuje sie bardzo
    agresywnie. Grozil matce pistoletem naladowanym ostra amunicja, corce pare
    dni temu mowil ze ja zabije: "masz to jak w banku, k....o". Sprawa sadowa
    toczy sie od roku, bez widocznych rezultatow. Bylo chyba 6 rozpraw, na
    pierwszej nie zeznawal bo nie mial adwokata. Na druga i trzecia nie
    przyszedl za co trawil do aresztu na cale 48h. Dowody jakies sa -
    zarekwirowana bron, nagranie z TV przemyslowej ze sklepiku (gosc przystawil
    pistolet do skroni jakiegos chlopaka, ktory go wkurzyl), zeznania swiadkow.
    Tymczasem typ caly czas jest na wolnosci i terroryzuje mieszkancow, nie
    wiadomo czy nie zdarzy sie jakas tragedia. Prokuratura pracuje bardzo
    opieszale. Co mozna zrobic w takiej sprawie ? Gosc nie chce sie zgdzic na
    badania psychiatryczne. Czy ktos mial do czynienia z podobnymi sprawami ?
    Wiem ze podalem malo informacji o stronie prawnej calosci, nie wiem jakie
    postawiono mu zarzuty itd. Czy powiadominie mediow nie wplynelo by na
    bardziej stanowcze dzialanie prokuratora ?