  • Data: 2002-10-31 06:30:27
    Temat: Choroba psychiczna.
    Od: "TherminatoR" <therminator{Spam_Won}@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich!
    Od dlugiego czasu (pare lat) czytam liste i jak dotad nie musialem o nic sie
    pytac.
    Ale i ja mam teraz prosbę.
    Sytuacja jak nastepuje:
    Mam chorego psychicznie wujka (ubezwlasnowolnionego) .
    Od kilkunastu lat "znecal" sie psychicznie nad babcia. Do obcych (sady,
    lekarze itd.) jet szczytam grzecznosci, elokwencji
    - do tego stopnia, ze jak byl agresywny i przyjechala wezwana karetka to on
    juz siedzial cicho i udawal zdziwionego - po co przyjechala karetka.
    Oczywiscie lekarze zawsze mu uwierzyli a nie nam - bo on taki spokojny.
    Niestety swoim postepowaniem przyczynil sie do smierci babci. Teraz jak
    zaczela sie opiekowac nim mama - zaczelo sie to samo!
    Wizyty u lekarza psychiatry nie pomagaja - lekarz nie chce pomoc skierowac
    wujka na leczenie a nawet w tym przeszkadza w chmski i opryskliwy sposob.
    Wujek wymaga aby przynajmniej raz na pol roku byc w szpitalu - po takim
    pobycie zawsze przez dluzszy czas jest dobrze. NIestety nasze prawo daje
    wariatowi swobode. Jak bedzie chcial isc do szpitala to mozna go tam
    umiescic - ale to jest jak zaciagnac diabla do kosciola.
    Czy i jakie widzicie rozwiazanie tego problemu.
    Nie chce, zeby moja mama podzielila los babci!!!

    Serdecznie pozdrawiam
    Michal