  • 71. Data: 2024-06-19 11:23:42
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 13:54, alojzy nieborak pisze:

    > Ludkowie niewiele mogą zrobić. Skoro Korwiny z Piskorskimi niewiele
    > mogą zrobić mimo posiadania kasy i prawników przy boku, ja tym
    > bardziej niewiele mogę.
    >

    > Tak wiem, Wiesiaczek mnie filtruje bo kiedyś się pogryźliśmy od
    > rezystancję drutu:)  Wiesiaczka choć bym chciał i tak nie widzę,
    > zresztą jako jedynego w usenecie. Może ktoś go zgłosił i jest
    > filtrowany na eternal.september za "nieprawilne" wpisy, nie wiem.

    Niewiele mogą/możemy, powiadasz. Czyli domyślam się zalecasz schować
    głowy w piasek i udawać że nic się nie dzieje? Że dla nas obywateli
    ważniejsze powinno być zachowanie się posła Brauna w sejmie czy ta
    mityczna nienawiść jaka to niby się darzy to gnojstwo co to wzajemnie
    robi Polakom takie numery  jak blokowanie dostępu do informacji.

    September nie uprawia cenzury. Ale z drugiej strony nie wątpię że
    poglądy Wiesiaczka doprowadzają złych ludzi i osobników przez przez nich
    zmanipulowanych do furii. Tak więc ktoś z tego grona mógł coś zrobić z
    tym dla siebie problemem, bo kalumnie i wyzwiska jak widać nie przynoszą
    efektu.

  • 72. Data: 2024-06-19 11:24:16
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 19.06.2024 o 00:42, Animka pisze:

    > Jakąś ruską propagandę siejesz?

    Szukasz zaczepki. Przecież Ty nawet nie wiesz o co pytasz. Czym trzeba
    być aby stawiać zarzuty obywatelowi który chce mieć gwarantowany w
    konstytucji niczym nie utrudniany dostęp do informacji?

  • 73. Data: 2024-06-19 11:25:29
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 18.06.2024 o 15:51, J.F pisze:

    > Ano widzisz - mają ustawowe prawo, czy mi się to podoba, czy nie.
    >
    > Przy czym o ile chodzi o RT, to motywy rozumiem (choc nie jestem pewny
    > czy popieram), to ten nczas.com ... tygodnik (internetowy?),
    > zaresestrowany w Polsce, związany z czynnym politykiem ...
    > no bardzo jestem ciekaw uzasadnienia. Czy to czysta cenzura
    > polityczna.
    >
    > A jeszcze bardziej mnie ciekawi, co przez rok robiono i jak to strona
    > rządowa (ABW ?) załatwiała, bo decyzja bez możliwości odwołania mi się
    > baaaardzo nie podoba.
    >
    > J.

    Pomijam już to że ustawa nie może zmieniać postanowień zawartych w
    konstytucji. Władze o ile nie chcę aby je postrzegać jako bezwzględny
    reżym nie mogą ograniczać Polakom dostępu do informacji. W Polsce
    podobno Obywatel ma jakieś prawa, tymczasem ktoś nas ich bezkarnie
    ubezwłasnowalnia.
    O "RT" itp sprawach nie będę zajmował stanowiska bo to temat na inną grupę.

  • 74. Data: 2024-06-19 12:05:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 10:52:51 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > zachwycanie się wszelkimi komuszymi rozwiązaniami i
    > krytykowanie wolności.

    Masz rację, wolnościowi antykomuniści plują na UE, kłamią o szczepionkach i
    rozpowszechniają kacapskie przekazy dnia.
    Nie mamy ze sobą nic wspólnego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 75. Data: 2024-06-19 12:07:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 11:25:29 +0200, Trybun napisał(a):

    > W Polsce
    > podobno Obywatel ma jakieś prawa,

    Na ukochanej Białorusi albo w Kacapii będziesz miał pełnię praw.
    Zabierz ze sobą Fiutiniaczka, Nocnika oraz Filipa z dudy i już nie
    wracajcie.

  • 76. Data: 2024-06-19 12:16:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 19-06-2024 o 12:05, Olin napisał:

    > Masz rację, wolnościowi antykomuniści plują na UE,

    nie na UE, tylko na to jak skręciła w lewo, w czym nie ma chyba
    zdziwienia, bo jeśli tworzy się byt zgodnie z wytycznymi Spienellego,
    odchodząc od tego po co i jak była tworzona ta organizacja.

    > kłamią o szczepionkach i
    > rozpowszechniają kacapskie przekazy dnia.

    To raczej o Tobie można napisać. Piszesz brednie na temat działania
    pseudoszczepionek. Podważasz naukowe obserwacje, że szczepionki przeciw
    chorobom grypopodobnym nie działają, bo nie mogą (ba w ostatniej swojej
    pracy potwierdził to nawet Fauci, bo przestało mu zależeć, przeszedł na
    emeryturę)

    > Nie mamy ze sobą nic wspólnego.

    I to mnie cieszy, bo nie chciałbym identyfikować się z kimś, kto kłamie
    i jest zaślepiony ideologią.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 77. Data: 2024-06-19 12:33:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Jun 2024 12:16:43 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > nie chciałbym identyfikować się z kimś, kto kłamie
    > i jest zaślepiony ideologią.

    Cieszę się, że się zgadzamy.

  • 78. Data: 2024-06-19 13:03:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-19 o 11:23, Trybun pisze:

    > Niewiele mogą/możemy, powiadasz. Czyli domyślam się zalecasz schować
    > głowy w piasek i udawać że nic się nie dzieje?

    Chodzi o to że Piskorskie z Korwinem mają więcej kasy więc niech se
    wyjaśniają czemu państwo ich blokuje.

    > September nie uprawia cenzury.

    Przez 5 miesięcy nie widziałem jego postów na usenecie, a wczoraj jak
    napisałem że jest wycinany to dziś widzę pojawił się.
    Cud. Albo on sam coś pozmieniał.

    > Ale z drugiej strony nie wątpię że
    > poglądy Wiesiaczka doprowadzają złych ludzi i osobników przez przez nich
    > zmanipulowanych do furii.

    Jest cenzura, chyba największa na jutuibie. Trza wiedzieć na jakie słowa
    mają czujki ustawione i używać słów zamienników.

  • 79. Data: 2024-06-19 13:44:02
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-19 o 00:42, Animka pisze:

    > Jakąś ruską propagandę siejesz?

    https://nczas.info/2024/06/18/rzad-rznie-glupa-szoku
    jace-zapisy-unijnej-dyrektywy-azylowej-taka-sytuacja
    -jest-trudna-do-wyobrazenia/

    Łunijne uchwalili zasiłki w UE aby migranci nie uciekali jak dawniej do
    niemca, co wkurwiło luda. Z braku laku Dnkoskie puścili jakiegoś
    zamydlacza typu poseł łazi po dachu jakby to miało jakieś znaczenie.

    Sprawa się rypła więc Donkoskie zapowiedzieli: renegocjację

    O słowo o ogóle:
    https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=285s do 9 minuty

    Rozumisz? Transformujem jewropkie i przechodzim na tryb multikulturowy.

    Było o tym w tefałenach czy Gównie albo innych niemieckich mediach dla
    polaków?

  • 80. Data: 2024-06-19 17:00:15
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > I to mnie cieszy, bo nie chciałbym identyfikować się z kimś, kto kłamie
    > i jest zaślepiony ideologią.

    :D :D :D