  • Data: 2008-11-03 17:01:10
    Temat: Cdn. Reklamacja z ustawy, a terminy
    Od: "Jacko" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiedziałem jak podłączyć poprzednią dyskusję to daje linka:
    http://tiny.pl/slng

    Byłem dzisiaj w sklepie bo minęło 14dni. Oczywiście ze sklepu zero odzewu
    przez ten czas.
    W sklepie była już inna Pani która powiedziała mi, że radia nie ma i nie
    będzie póki co bo mają na to 21dni roboczych i mam sobie przeczytać warunki
    gwarancji. Powiedziałem ów Pani, że radio zostało oddane na zasadach Ustawy,
    co jest w zgłoszeniu ( również tym wydruku komputerowym ) i jak tam też jest
    napisane mają 14dni. Pani na to nic, powiedziałem że niech mi da na piśmie,
    że radia nie ma i mi go nie wyda, uzyskałem odpowiedź że ona mi nic nie musi
    dawać. Na prośbę o rozmowę z kierownikiem usłyszałem że ona nim jest i o
    czym z takimi ludzmi rozmawiać :| ?
    Poradźcie co dalej.
    Sieć która ma tak wspaniałą obsługę to RTV Euro AGD.