  • 11. Data: 2009-11-27 15:46:22
    Temat: Re: CHCE sie poddać dobrowolnej karze - czy tak można ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > "Sąd Rejonowy w XXXXXX II Wydział Karny w oparciu o treść art. 44$1 kkw. art
    > 206$1 kkw wzywa do uiszczenia poniższych opłat w terminie 30 dni itd., itp.
    > Rodzaj i wysokość powyższych opłat określa wyrok Sądu z dnia 15/07/2009"

    Strasznie namieszane. Najpierw piszesz, że mandat, potem okazuje się,
    że był jakiś wyrok (czyli inna sprawa). Może zacznij od tego, że pójdź
    do sądu i zobacz za co jest wyrok z 15 lipca 2009r.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-11-27 15:48:41
    Od: r...@p...onet.pl

    >   Strasznie namieszane. Najpierw piszesz, że mandat, potem okazuje się,
    > że był jakiś wyrok (czyli inna sprawa). Może zacznij od tego, że pójdź
    > do sądu i zobacz za co jest wyrok z 15 lipca 2009r.

    a co tu ma byc namieszane chyba to jest jasne, wyrok na podstawie nieopłaconego
    mandatu, stąd wezwanie sądu do opłacenia.

  • 13. Data: 2009-11-27 15:49:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > a co tu ma byc namieszane chyba to jest jasne, wyrok na podstawie nieopłaconego
    > mandatu, stąd wezwanie sądu do opłacenia.

    Mandat się egzekwuje przez poborcę skarbowego, a nie wydaje na jego
    podstawie wyrok.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-11-27 15:53:59
    Od: r...@p...onet.pl

    >   Mandat się egzekwuje przez poborcę skarbowego, a nie wydaje na jego
    > podstawie wyrok.

    no chyba ze poborca skarbowy nie mogł wyegzekwować opłaty z uwagi na olewanie
    listów poleconych, wku..wil sie i zlecił wymierzenie sądowi kary w postaci
    wyroku, bo innego wytlumaczenia nie mam, w ostatnich 24 latach nikogo nie
    zabilem, nikogo nie okradłem, nikomu krzywdy nie zrobiłem, więc o co tu chodzi.

  • 15. Data: 2009-11-27 15:56:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > wyroku, bo innego wytlumaczenia nie mam, w ostatnich 24 latach nikogo nie

    Możesz tak sobie tłumaczyć, ale tak się nie robi.

    > zabilem, nikogo nie okradłem, nikomu krzywdy nie zrobiłem, więc o co tu chodzi.

    1. Tego mandatu w ogóle nie przyjąłeś i sprawa trafiła do sądu
    2. Mandat przyjąłeś, ale obecna sprawa dotyczy czegoś innego

    Idź do sądu i sprawdź za co Cię ukarali, nieodbieranie poleconych to
    bardzo zły pomysł, co by było, gdyby ktoś Cię pozwał o 100 tysięcy?
    Nawet byś się o tym nie dowiedział.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-11-27 16:04:47
    Od: r...@p...onet.pl

    >   Możesz tak sobie tłumaczyć, ale tak się nie robi.

    > 1. Tego mandatu w ogóle nie przyjąłeś i sprawa trafiła do sądu
    przyjąłem bo mam go właśnie w ręku
    > 2. Mandat przyjąłeś, ale obecna sprawa dotyczy czegoś innego
    no nie wiem, no dobra zobaczymy co mi powiedza

    > Idź do sądu i sprawdź za co Cię ukarali, nieodbieranie poleconych to
    > bardzo zły pomysł, co by było, gdyby ktoś Cię pozwał o 100 tysięcy?
    > Nawet byś się o tym nie dowiedział.

    bez sensu, wlasnie dlatego ze nie przyjalem poleconego bylbym kryty, przyjmujac
    podpisuje sie, ze przyjmuje do wiadomosci pozwanie o 100tys zl. a wiec jestem
    winny. Nie przyjmuje poleconego a wiec nic o tym nie wiem, nie wiedzialem i
    nawet nie chce wiedziec.

  • 17. Data: 2009-11-27 16:12:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 17:04:47 +0100,
    r...@p...onet.pl wrote:

    >przyjąłem bo mam go właśnie w ręku
    Z lipca 2009?
    Wyrok sadu tez z lipca 2009?
    To chyba sa jednak 2 rozne sprawy.

    >bez sensu, wlasnie dlatego ze nie przyjalem poleconego bylbym kryty, przyjmujac
    >podpisuje sie, ze przyjmuje do wiadomosci pozwanie o 100tys zl. a wiec jestem
    >winny.
    Hm to takie proste? Przyjmujesz do wiadomosci znaczy jestes winny?
    Ciekawe :)

    >Nie przyjmuje poleconego a wiec nic o tym nie wiem, nie wiedzialem i
    >nawet nie chce wiedziec.
    To lepiej sie dowiedz co o tym mowi prawo :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 18. Data: 2009-11-27 16:51:38
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > winny. Nie przyjmuje poleconego a wiec nic o tym nie wiem, nie wiedzialem
    > nawet nie chce wiedziec.

    niedostarczone pismo z sądu z powodu nieodebrania sąd traktuje jako
    nieodebrane po 3 probach dostarczenia

  • 19. Data: 2009-11-27 17:01:04
    Od: r...@p...onet.pl

    > Z lipca 2009?
    > Wyrok sadu tez z lipca 2009?
    > To chyba sa jednak 2 rozne sprawy.
    no fakt, cholera moze to chodzi o ten mandat z fotoradaru z przed roku, ktorego
    tez nie zaplacilem - o to by bylo juz bardziej pewne

    > Hm to takie proste? Przyjmujesz do wiadomosci znaczy jestes winny?
    > Ciekawe :)
    nie ciekawe, ale prawdziwe, czy przyjmujesz do wiadomosci ze widziales sprawce
    wypadku samochodowego w dniu 12 lipca 2009 roku o godzinie 17.25 ktory uciekl z
    miejsca zdarzenia, nie udzialając poszkodowanemu pomocy ? Tak czy Nie ?

    > To lepiej sie dowiedz co o tym mowi prawo :)
    to prawo jest złe i dlatego instytucji "polecony" nie respetkuje

  • 20. Data: 2009-11-27 17:11:47
    Od: r...@p...onet.pl

    > niedostarczone pismo z sądu z powodu nieodebrania sąd traktuje jako
    > nieodebrane po 3 probach dostarczenia

    nieodebranie a więc NIEDOSTARCZONE, wyjechalem do Afganistanu i nikomu z tego
    sie nie musze tłumaczyć)