  • 1. Data: 2009-11-27 14:41:33
    Temat: prawo internetowe - kopiowanie
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Jak stanowi prawo odnosnie kopiowania artykulow z innych serwisow i
    umieszczenia ich we wlasnym? w tej chwili co mi wiadomo to to ze mozna,
    pod warunkiem, ze sie zaznaczy skad pochodzi, prawda to?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-11-27 14:43:01
    Temat: Re: prawo internetowe - kopiowanie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:41:33 +0100, R.M. napisał(a):

    > Jak stanowi prawo odnosnie kopiowania artykulow z innych serwisow i
    > umieszczenia ich we wlasnym? w tej chwili co mi wiadomo to to ze mozna,
    > pod warunkiem, ze sie zaznaczy skad pochodzi, prawda to?

    Nieprawda.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-11-27 14:56:03
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Olgierd wrote:

    > Nieprawda.

    mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?

  • 4. Data: 2009-11-27 15:17:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:56:03 +0100, R.M. napisał(a):

    > mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?

    W szczególności art. 1, art. 16, art. 17, art. 23-35 (z dokładną lekturą
    art. 25, gdzie znajdziesz coś, co może Ciebie interesować), art. 42 i
    nast., art. 78-79 oraz okolice art. 114 ustawy o prawie autorskim.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-11-27 15:17:41
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?

    mozna ale w ramach cytatufragment nie zerznac calosc

  • 6. Data: 2009-11-27 15:29:56
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Olgierd wrote:
    > W szczególności art. 1, art. 16, art. 17, art. 23-35 (z dokładną lekturą
    > art. 25, gdzie znajdziesz coś, co może Ciebie interesować), art. 42 i
    > nast., art. 78-79 oraz okolice art. 114 ustawy o prawie autorskim.

    dziekuje

  • 7. Data: 2009-11-27 15:36:03
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Olgierd wrote:

    > Nieprawda.

    czyli nie mozna, mozna jedynie zacytowac - ale to ma sie chyba tylko do
    firm i ich technicznych artykulow ...

    a co np z grupami dyskusyjnymi, blogami, serwisami spolecznosciowymi
    itp, oni nie sa wlascicialami tej tresci, wiec jak w tym przypadku
    stanowi prawo?

  • 8. Data: 2009-11-27 15:46:54
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > a co np z grupami dyskusyjnymi, blogami, serwisami spolecznosciowymi itp,
    > oni nie sa wlascicialami tej tresci, wiec jak w tym przypadku stanowi
    > prawo?

    ale firmy hostujace blogi, serwisy spolecznosciowe itd nie roszcza sobie
    praw do materialow - a wrzucane sa one przez icha utorow
    wiec autor w ramach swoich praw - decyduje ze tam ma wisiec jego utwór.

  • 9. Data: 2009-11-28 12:37:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-27, Micha? Gut <m...@w...pl> wrote:
    > mozna ale w ramach cytatufragment nie zerznac calosc

    To nie jest warunek ani konieczny ani wystarczający.

    --
    Marcin