    From: "Ben" <s...@v...ca>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brunon Schulz -zlodziej ukarany ?
    Date: Fri, 12 Jul 2002 00:53:02 -0400

    Czy ukrecilo sie spawie kradzierzy przez zydow dziel Brunon Schulza.Cos nie
    dochodzi do mnie azeby cos mowilo sie na ten temat. Wszyscy nabrali wodu w
    usta.
    Czy ukrecilo sie sprawe jak zwykle . Obrzydzenie bieze . Prawo na swiecie to
    juz nie Temida tylko dziwka spad latarni. Mozna ja kupic za papierosa. Wstyd
    Zbyszek