  • 61. Data: 2010-02-18 12:11:30
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hlja8u$cnv$6@news.onet.pl...

    > Niestety Ndst Kol. Andrzej Lawa w tym wypadku ma racje. Parking płatny
    > musi być oznaczony i musi być podana cena.

    ale z artykulu wynika, ze jest oznakowany i jest podana cena, wiec w czym
    problem

  • 62. Data: 2010-02-18 12:12:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d29e5$1@news.home.net.pl...

    > Tia, zanim gdzieś zaparkujesz lecisz do sądu i eweidencji gruntów,
    > szukasz właściciela i nękasz go o pozwolenie na piśmie? ;->

    nie, ale rozgladam sie czy nie ma znakow czy innych informacji na tema tego
    terenu i ograniczen w parkowaniu

  • 63. Data: 2010-02-18 12:18:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d2c10$1@news.home.net.pl...

    > Nie tylko.

    bedzisz tak bajduzyl czy moze powiesz jasno o co ci chodzi

    > Umiem. Sęk w tym, że ty pobierasz wymuszenia i bandytyzm.

    ja nic nie pobieram, za to popieram walke z chamstwem

    > "Załatwić sprawy"? Znaczy się zatankować?

    stacja benzywnowa to juz od dana nie tylko dystrybutor, widac malo jezdzisz
    :P

    > To nie było robienie parkingu ze stacji benzynowej tylko korzystanie z
    > miejsc parkingu przy stacji beznynowej - twoja wypowiedź sugeruje
    > zastawianie dystrybutorów.

    ale te miejsca parkingowe nie sa dla kazdego bo mu sie tak wydaje, tylko dla
    klientow, co do dystrybutorow, to moze jednak przeczytaj artykul zanim
    zaczniesz dyskutowac

    > Po drugie powszechny obyczaj jest taki, że za parkowanie - o ile nie
    > jest to wyraźnie zaznaczone - opłaty nie są pobierane. Dlatego też
    > wszystko sprzeczne ogólnym zwyczajem należy bardzo wyraćnie oznaczać.

    a skad wiesz jak wyglada sprawa w tamtym miejscu, moze to strefa platnego
    parkowania, musialby sie ktos z katowic wypowiedziec

    co do powszechnych obyczajow, to rowniez mowia one, ze na stacje sie
    przyjezdza, tankuje, myje szyby, mozna ewentualnie cos szybko zjesc i
    odjechac, a nie parkowac tam przez caly dzien, i notoryczne parkowanie tam
    przez kilka godzin jest sprzeczne z ogolnym zwwyczajem

    > Dla ciebie. Widać lubisz bandytyzm.

    ile razy mam ci powtarzac, nie lubie chamstwa, dlatego popieram stacje w
    takich praktykach

  • 64. Data: 2010-02-18 12:20:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d2d2a@news.home.net.pl...

    > I chcesz ten problem rozwiązać zablokowaniem wszystkich stojących, żeby
    > nie mogli odjechać? ;->

    w tamtym wypadku wszystkich bym odcholowal na platny parking i obciazyl ich
    kosztami

    > Pomijam taki detal, że zjawisko występujące raz do roku nie stanowi
    > żadnego uzasadnienia do tak drastycznych działań.

    tam nie, ale tutaj bylo zjawiskiem codziennym, widzisz roznice?

  • 65. Data: 2010-02-18 12:20:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d2c39$1@news.home.net.pl...

    > W twoim, najwyraźniej nieprzemyślanym, tekście.

    jak widac masz problemy z czytaniem

  • 66. Data: 2010-02-18 12:24:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Postawić szlaban "parking płatny" przy wjeździe. Proste.

    przy wjezdzie na stacje, szlaban, dobre sobie

    a jak ktos bedzie stal tam 8 godzin, to jak go zmusisz do oplaty, jak stanie
    przed szlabanem, to co?
    nie pozwolisz mu wyjechac?
    czyli nikt ze stacji nie wyjedzie?

    > Masz jakieś dziwaczne poczucie, że jeśli praworządność
    > wymaga pomyślunku to można nie myśleć.

    nie, to nie ja mam dziwne podejscie, to ci kierwocy robiacy ze stacji
    parking, i wy ich popierajacy macie dziwne podejscie, nie widze powodu do
    rownania w dol i inwestycji w jakies szlabany i narazania sie na
    przepychanki z debilami, tylko dlatego, ze komus sie niepodoba blokada na
    kole cudzego samochodu prowadzonego przez chama

  • 67. Data: 2010-02-18 12:26:34
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    A ktos poza PH tankuje jeszcze na BP?

  • 68. Data: 2010-02-18 12:28:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d2930$1@news.home.net.pl...

    > Jeden plac. Stacja Shell. I pobliski McDonalds. Teraz jasne?

    ale nas twoj shell nie interesuje http://tnij.org/fw2h w tym wypadku masz
    dwa oddzielne place, budynki nie majace ze soba nic wspolnego a mcdonalds ma
    swoj parking dla swoich klientow

  • 69. Data: 2010-02-18 12:29:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > I tu nie jest problemem chciwosc stacji benzynowej tylko chec
    > wprowadzenia normalnosci.

    dokladnie tak, ale jak widac niektorym to sie w pale nie miesci

  • 70. Data: 2010-02-18 12:30:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za 30 zł kupisz diaksa i sam usuniesz taką blokadę.

    akumulatorowego?