  • 71. Data: 2010-02-18 12:50:21
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:43:45 +0100, krys napisał(a):

    > "Działalność w Polsce
    > BP to koncern paliwowy mający swoje korzenie w Anglii."

    Niemożliwe! British Petroleum zaczynało w Anglii?!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 72. Data: 2010-02-18 12:51:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > akumulatorowego?

    Przetwornica.

  • 73. Data: 2010-02-18 12:54:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > nie, ale rozgladam sie czy nie ma znakow czy innych informacji na tema
    > tego terenu i ograniczen w parkowaniu

    Wiesz, niektórzy nie mają czasu na oglądanie wszystkich ścian, słupów i
    tabliczek w okolicy.

    Cwylizowane parkingi płatne/reglamentowane mają szlaban przed wjazdem i
    szlaban na wyjeździe i nie ma możliwości skorzystania bez zapoznania się
    z warunkami.

  • 74. Data: 2010-02-18 12:56:33
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:34:09 -0000, pmlb napisał(a):

    > W UK, jesli nie ma specjalnych stref zakazu parkowania lub ograniczenia
    > (przewaznie newralgiczne miejsca) mozesz parkowac przy ulicy w dowolnym
    > miejscu (nie zastawiajac wyjazdu, drogi ewakuacyjnej itp) byle nie na
    > chodniku (jest zakaz parkowania na chodnikach z wyjatkami), czasem masz tak,
    > zawet na zakrecie czy skrzyzownaiu nie ma wolnego miejsca:) I ludzie jezdza
    > i zyja...

    Ciekawe, bo takie cuda to widziałem tylko na zapadłych wioskach. W Londynie
    nawet za wjazd do szeroko pojetego centrum trzeba płacić! Na Ealingu nawet
    na osiedlu domków jednorodzinnych widziałem parkometry. Ciekawe za co ci
    Angole Road Tax płacą?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 75. Data: 2010-02-18 12:56:35
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:49:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Doczytałem.
    >
    > http://mapy.zumi.pl/warstwy.html?turystyka=6-2-11-8-
    5-9-4-10-3-7-148&long=20.8708418&lat=52.1212616&type
    =3&scale=1&svActive=false

    > Jeden plac. Stacja Shell. I pobliski McDonalds. Teraz jasne?

    Nie w Jankach, tylko w Katowicach, nie Shell, tylko BP. Reszta się zgadza:

    "Uważaj na stację benzynową przy al. Górnośląskiej w Katowicach. Masz tylko
    30 minut, żeby zatankować, odwiedzić toaletę czy napić się kawy. Potem
    rośli ochroniarze zablokują twoje auto. Blokadę z koła chętnie zdejmą. Za
    300 złotych!

    Na stację BP przy al. Górnośląskiej kilka dni temu podjechały dwie młode
    kobiety."

    Tam w Katowicach rzeczywiście wygląda, że na jednym palcu stoi i stacja BP
    i WcDonalds - trudno zgadnąć, gdzie przebiega granica.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 76. Data: 2010-02-18 13:01:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > bedzisz tak bajduzyl czy moze powiesz jasno o co ci chodzi

    W czym? Wyciąłeś za dużo.

    > ja nic nie pobieram, za to popieram walke z chamstwem

    ROTFL

    Walczysz z "chamstwem" promując bandyckie chamstwo?

    > stacja benzywnowa to juz od dana nie tylko dystrybutor, widac malo
    > jezdzisz :P

    A ty mało myślisz.

    I nie doczytałeś artkułu - redaktorka była w pawilonie tej stacji paliw
    i "załatwiała sprawy". A blokada została założona.

    Teraz jak odróżnisz stojący na parkingu samochód należący do kogoś
    "załatwiającego sprawy" na stacji, od samochodu należącego do kogoś
    "załatwiającego sprawy" gdzie indziej?

    > ale te miejsca parkingowe nie sa dla kazdego bo mu sie tak wydaje, tylko

    Normalnie są.

    > dla klientow, co do dystrybutorow, to moze jednak przeczytaj artykul
    > zanim zaczniesz dyskutowac

    Artykuł przeczytałem Ty masz problemy z czytaniem i precyzyjnym
    wyrażaniem myśli - i właśnie do tego się odniosłem: twój tekst był tak
    sformułowany, że sugerował parkowanie przy dystrybutorach.

    > a skad wiesz jak wyglada sprawa w tamtym miejscu, moze to strefa
    > platnego parkowania, musialby sie ktos z katowic wypowiedziec

    Twierdzisz, że w Katowicach są tajne strefy płatnego parkowania? ;)

    > co do powszechnych obyczajow, to rowniez mowia one, ze na stacje sie
    > przyjezdza, tankuje, myje szyby, mozna ewentualnie cos szybko zjesc i
    > odjechac, a nie parkowac tam przez caly dzien, i notoryczne parkowanie
    > tam przez kilka godzin jest sprzeczne z ogolnym zwwyczajem

    Nie jest sprzeczne. Stacje są normalnym miejscem na odpoczynek podczas
    dłuższych podróży.

    > ile razy mam ci powtarzac, nie lubie chamstwa, dlatego popieram stacje w
    > takich praktykach

    Chamskich i bandyckich.

  • 77. Data: 2010-02-18 13:03:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > przy wjezdzie na stacje, szlaban, dobre sobie

    Nie na stacje. Na parking.

    > a jak ktos bedzie stal tam 8 godzin, to jak go zmusisz do oplaty, jak
    > stanie przed szlabanem, to co?
    > nie pozwolisz mu wyjechac?
    > czyli nikt ze stacji nie wyjedzie?

    A co teraz komuś uniemożliwia stanąć w poprzek wyjazdu ze stacji? ;->

    > nie, to nie ja mam dziwne podejscie, to ci kierwocy robiacy ze stacji
    > parking, i wy ich popierajacy macie dziwne podejscie, nie widze powodu

    Nikt tu nie popiera zajmowania miejsc parkingowych wbrew woli
    właściciela. Tutaj chodzi o METODY tego właściciela!

    Celowo kłamiesz, czy zwyczajnie nie rozumiesz, co się do ciebie pisze?

  • 78. Data: 2010-02-18 13:04:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3872@news.home.net.pl...

    > Wiesz, niektórzy nie mają czasu na oglądanie wszystkich ścian, słupów i
    > tabliczek w okolicy.

    ale co to obchodzi wlasciciela terenu, takie informacje nie sa ukryte, i
    spokojnie da sie je dostrzec bez specjalnego szukania, tak samo jak i w tym
    przypadku

    > Cwylizowane parkingi płatne/reglamentowane mają szlaban przed wjazdem i
    > szlaban na wyjeździe i nie ma możliwości skorzystania bez zapoznania się
    > z warunkami.

    ale kiedy do ciebie dotrze ze to stacja, a nie parking, nalezy do grupy tych
    chamow, ktorym trzeba w ten sposob uswiadamiac ten powszechnie znany fakt?

  • 79. Data: 2010-02-18 13:04:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d2930$1@news.home.net.pl...

    > ale nas twoj shell nie interesuje http://tnij.org/fw2h w tym wypadku
    > masz dwa oddzielne place, budynki nie majace ze soba nic wspolnego a
    > mcdonalds ma swoj parking dla swoich klientow

    Z tego, co widać na tej zamazanej plamie, można mieć wrażenie, że jest
    to jeden kompleks z trawniczkiem po środku.

    Ma ktoś jakieś porządne zdjęcia tego miejsca?

  • 80. Data: 2010-02-18 13:05:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w tamtym wypadku wszystkich bym odcholowal na platny parking i obciazyl
    > ich kosztami

    Co byś zrobił??

    > tam nie, ale tutaj bylo zjawiskiem codziennym, widzisz roznice?

    Wiszę. Ty nie widzisz, bo podajesz jako przykład zjawisko jednorazowe.