  • 51. Data: 2010-02-18 11:54:44
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d260a@news.home.net.pl...

    > Twierdzisz, że jak na (swoim) terenie prywatnym kogoś zabiję, to policja
    > nic mi nie zrobi i będę bezkarny? ;->

    a gdzie to wyczytales?

  • 52. Data: 2010-02-18 11:54:51
    Od: r...@p...onet.pl

    > Uważaj na stację benzynową przy al. Górnośląskiej w Katowicach. Masz tylko
    > 30 minut, żeby zatankować, odwiedzić toaletę czy napić się kawy. Potem
    > rośli ochroniarze zablokują twoje auto. Blokadę z koła chętnie zdejmą. Za
    > 300 złotych!

    Za 30 zł kupisz diaksa i sam usuniesz taką blokadę.

  • 53. Data: 2010-02-18 11:57:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > bo nie mają do tego prawa...

    bo co im tego zabrania?

    > Dasz do siebie adres? Wpadnę i wezmę sobie parę rzeczy. Oczywiście po tym
    > jak wcześniej zatankuje na stacji i odjadę nie płacąc. Ciecie z
    > interwencji
    > może i tak powiedzą, ale oni akurat nie są żadnym autorytetem

    ale co ty bredzisz, twierdzisz ze nie maja prawa zakladac blokad, policja w
    tym artykule zostala wezwana, jaka byla odpowiedz, myslisz ze jak bedzie
    sytucja hipotetyczna, ze wezwiesz ich bo ktos stal dluzej niz godzine i nie
    chce zaplacic za parkowanie, to odpowiedz bedzie inna, pomijam juz fakt, jak
    wyobrazasz sobie zatrzymanie kogos na stacji do czasu przyjazdu policji,
    kolczatki maja rozstawiac, albo blokowac wyjazd wszystkim innym samochodom,
    ganiac sie z nim po stacji?

  • 54. Data: 2010-02-18 12:01:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d25dd@news.home.net.pl...

    > bo ty tak twierdzisz?

    Nie tylko.

    > albo umiesz samochod zaparkowac w sposob legalny i cywilizowany, albo go
    > sprzedaj

    Umiem. Sęk w tym, że ty pobierasz wymuszenia i bandytyzm.

    > rowniez szkody, bo zapchana stacja powoduje straty, bo klienci pojada
    > tam, gdzie beda mogli bez problemu stanac i zalatwic w niej swoje sprawy

    "Załatwić sprawy"? Znaczy się zatankować?

    > oczywiscie, wszystko po to, aby jeden baran z drugim nie robil sobie
    > prywatnego parkingu ze stacji benzynowej, nie pomylily ci sie aby
    > priorytety?

    To nie było robienie parkingu ze stacji benzynowej tylko korzystanie z
    miejsc parkingu przy stacji beznynowej - twoja wypowiedź sugeruje
    zastawianie dystrybutorów.

    To po pierwsze.

    Po drugie powszechny obyczaj jest taki, że za parkowanie - o ile nie
    jest to wyraźnie zaznaczone - opłaty nie są pobierane. Dlatego też
    wszystko sprzeczne ogólnym zwyczajem należy bardzo wyraćnie oznaczać.

    Dla ciebie. Widać lubisz bandytyzm.

  • 55. Data: 2010-02-18 12:02:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7d260a@news.home.net.pl...

    > a gdzie to wyczytales?

    W twoim, najwyraźniej nieprzemyślanym, tekście.

  • 56. Data: 2010-02-18 12:02:38
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:53:07 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A wystarczyło by dać szlaban także na wjeździe.

    Niestety Ndst Kol. Andrzej Lawa w tym wypadku ma racje. Parking płatny
    musi być oznaczony i musi być podana cena.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 57. Data: 2010-02-18 12:04:47
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:57:32 +0100, szerszen napisał(a):
    /.../
> [...]
    > czasu przyjazdu policji, kolczatki maja rozstawiac, albo blokowac wyjazd
    > wszystkim innym samochodom, ganiac sie z nim po stacji?

    Postawić szlaban "parking płatny" przy wjeździe. Proste. Czytelnie
    oznakowany itp. Masz jakieś dziwaczne poczucie, że jeśli praworządność
    wymaga pomyślunku to można nie myśleć.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 58. Data: 2010-02-18 12:06:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > widac nie spotkales jeszcze takiej stacji, jedz sobie np w swieto
    > zmarlych na wlochy na cmentarz, zobacz co sie dzieje na tamtej stacji,
    > chyba neste tam jest, czasem ciezko zatankowac, bo barany stoja gdzie
    > popadnie

    I chcesz ten problem rozwiązać zablokowaniem wszystkich stojących, żeby
    nie mogli odjechać? ;->

    Urocze.

    Pomijam taki detal, że zjawisko występujące raz do roku nie stanowi
    żadnego uzasadnienia do tak drastycznych działań.

  • 59. Data: 2010-02-18 12:07:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Postawić szlaban "parking płatny" przy wjeździe. Proste. Czytelnie
    > oznakowany itp. Masz jakieś dziwaczne poczucie, że jeśli praworządność
    > wymaga pomyślunku to można nie myśleć.

    Dokładnie - to jest prawidłowe, cywlizowane rozwiązanie. Człowiek zanim
    z czegoś skorzysta dokładnie wie, na jakich warunkach.

  • 60. Data: 2010-02-18 12:08:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > A co ma do parkingu przy stacji interes stacji?

    zasadnioczo duzo, bo to ich parking

    > Parking na stacji benzynowej nie jest wylacznie dla klientow stacji a dla
    > kierowcow.

    ktorzy sa klientami stacji, w przewazajacej wiekszosci

    > Ja wiem, ze w Polsce jest inaczej i za parkowanie na stacji trzeba
    > zaplacic 300zl...

    nie bylo by tak, gdyby cwaniaki nie robiluy sobie ze stacji darmowych
    parkingow

    > W UK, na stacji benzynowej mozesz parkowac 2 godziny i nikt nie wnika co w
    > tym czasie robisz.

    pewnie, mozesz sobie pewnie parkowac i 10 godzin, i to co dziennie i to nie
    tylko ty, ale i pol pobliskiego biurowca
    a dla klientow stacji zostana tylko miejsca pod dysrtybutorami a kierowni
    stacji bedzie zadowolony :)
    zastanow ty sie

    > Bo to buractwo i prymitywizm.

    tak masz racje, to buractwo i ptymitywizm, robic sobie ze stacji darmowy
    parking

    > Zwlaszcza mowa, ze parking jest dla klientow stacji a mimo to klienci sa
    > kasowani... to podwojna paranoja.

    nie sa kasowani, jesli korzystaja tylko ze stacji

    > Zwinac interes skoro sie nie potrafi go normalnie prowadzic, nie kazdy
    > musi byc biznesmenem... debilem jak widac po tej stacji - tak.

    no pewnie, zwinac interes bo bydlo parkuje jak chce i generalnie uwaza ze
    wszystko mu wolno, chamstwo trzeba plenic, a nie mu ustepowac

    > Na calym zachodzie na stacji mozesz parkowac 2 godziny bez zadnego
    > problemu... jedynie Polska to jakis dziki kraj... gdzie parking przy
    > stacji to pulapka na jelenia za 300zl...

    ale cos sie uparl na te dwie godziny, problem sie wzial stad, ze na tej
    stacji ludzie parkowali po 8 godzin i wiecej, a niekiedy zostawiali samochod
    na kilka godzin pod dystrybutorem, uwazasz ze to jest ok, a zakladanie
    blokady nie?