  • 181. Data: 2010-02-19 08:05:50
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > logika?

    Ja się pytam o PRZEPIS. Ogólniedostępny.

    > no pewnie, a przejazd ulica :)

    No i? Widziałem dziwniejsze rozwiązania architektoniczne.

  • 182. Data: 2010-02-19 08:20:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e412c$1@news.home.net.pl...

    > Nie "sugeruję", kłamczuszku, tylko zwracam uwagę, że tak bywa i ktoś -
    > zwłaszcza przyjezdny - może odnieść wrażenie, że tak jest i w tym
    > przypadku.

    ale to ze tak bywa, nie znaczy ze tak jest, tam sadzac po zdjeciach,
    wyraznie widac ze tak nie jest

    > Jesteś hipokrytą.

    bo poniewaz?

    > O, ja znam jeszcze skuteczniejsze - kula w łeb. Konsekwentnie to też
    > musisz poprzeć.

    musialbym i w konsekwencji poprzec odstrzal ciebie

    > Mój, jeśli nieświadomy jakichś "tajnych" zasad też zastanę blokadę...

    zadnych tajnych, redaktorka jakos nie miala problemow z dostrzezeniem
    odpowiedniej informacji

    > Inna sprawa, że mam szlifierkę i przetwornicę.

    i znowu sie skonczy jak w przypadku zabaw z aparatem, chcesz aby zli ludzie
    zrobili z ciebie kaleke?

    > Nie pomawiaj innych o kłamstwo, kłamco.

    a ty co gebels?
    myslisz ze jak wiele razy powtorzysz ta sama bzdure, to stanie sie prawda?

    > Raczej twoje niezrozumienie prostej fizycznej prawdy, że jak się komuś
    > zablokuje pojazd, to tym bardziej nie odjedzie.

    alez ja to rozumiem, ale za ta blokade bedzie musial zaplacic, wiec wyrowna
    straty

    lepsze to niz powolic mu sie ulotnic, i potem dochodzic swojego miesiacami
    albo latami

    > Ale nie zmieniaj tematu, cwaniaczku - raz piszesz, że OK jest blokowanie
    > pojazdów osób niebędących klientami, a klienci BP (przez całyc zas
    > parkowania generujący BP dochód) są "bezpieczni", a potem zmieniasz
    > zdanie i chcesz blokwać wszystkich jak leci.

    nic takiego cwaniaczku nie napisalem, po prostu po raz kolejny dajesz dowod
    na twoje problemy z rozumowaniem, lub celowo to robisz, co tylko gorzej o
    tobie swiadczy

  • 183. Data: 2010-02-19 08:21:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e3e55@news.home.net.pl...

    > W takim razie dlaczego powołujesz się na jeden konkretny przykład
    > niekompetencji ilenistwa policjantów aby "uzasadnić" rzekomą legalność
    > zamachu na czyjeś mienie na terenie prywatnym, hmm?

    czytasz ta grupe tak samo jak ja i wiesz ze to nie jedyny przyklad
    niekompetencji, na wlasnym uchu masz przyklad niekompetencji wymiaru
    sprawiedliwosci, wiec czego ci jeszcze jako dowod potrzeba?

  • 184. Data: 2010-02-19 08:32:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e4454@news.home.net.pl...

    > Co nie przeszkadzało w blokowaniu także tych klientów.

    no niestey, to ze ktos zatankowal, nie oznacza ze moze tam sterczec
    godzinami :)
    zrozum wreszcie, nie twierdze ze wszystko jest pieknie, sadzac z artukulu
    oznakowanie jest, ale pewnie tez niedostatecznie widoczne, ale jak
    najbardziej popieram walke za pomoca blokad z rozmaitej masci cwaniakami, co
    to mysla, ze cala okolica to ich miejsce parkingowe

    > LOL

    nie ma co LOLac, ale jak to ty klamczyszku, do bledu przyznac sie nie
    potrafisz, tylko odwracasz kota ogonem

    > Primo: nie bandyckie bo z reguły wynikające z nieświadomości.

    jakiej nieswiadomosci, tego ze stacja benzynowa to nie sluzbowe miejsce
    parkingowe?
    jaja sobie robisz?

    > Secundo: nie mówię, wbrew temu co kłamliwie implikujesz, że takie
    > parkowanie wbrew woli właściciela jest OK. ALE są inne metody.

    tak, sa, mniej skuteczne, trwajace duzo dluzej i obciazajace wlasciciela
    dodatkowymi kosztami, dlaczego wszystkie koszty debilizmu parkujacych, ma
    ponosic wlasciciel terenu?

    > Analogia: próbuję ciebie doprowadzić do prawdy słowami.

    ale do jakiej prawdy, do tego ze zakladanie blokad jest niezgodne aktualnym
    stanem prawnym?
    do tego nie musisz mnie przekonywac czy doprowadzac, ja to wiem

    a teraz co do zakladajacych blokady, ich metody nie sa "bandyckie bo z
    reguły wynikające z nieświadomości", oni tylko chca moc dysponowac swoja
    wlasnocia zgodnie ze swoim pomyslem na biznes, bez "boksowania" sie z
    debilami za kierownica

    > No cóż - jednej rzeczy na pewno nie mogę pojąć: jak możesz uważać, że
    > twoje prymitywne manipulowanie cytatami i kłamstwa kogokolwiek nabiorą?

    biore przyklad z mistrza - ciebie

    > I znowu bezczelnie kłamiesz.

    j.w.

  • 185. Data: 2010-02-19 08:46:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > no niestey, to ze ktos zatankowal, nie oznacza ze moze tam sterczec
    > godzinami :)

    Nawet jeśli w tym czasie posila się w stacyjnym bistro?

    > zrozum wreszcie, nie twierdze ze wszystko jest pieknie, sadzac z
    > artukulu oznakowanie jest, ale pewnie tez niedostatecznie widoczne, ale

    No, wreszcie zaczynasz trochę myśleć.

    > jak najbardziej popieram walke za pomoca blokad z rozmaitej masci
    > cwaniakami, co to mysla, ze cala okolica to ich miejsce parkingowe

    Oraz bogu ducha winnymi ludźmi, którzy zwyczajnie przegapili jakąś
    niewidoczną tabliczkę z enigmatycznym zapisem.

    > nie ma co LOLac, ale jak to ty klamczyszku, do bledu przyznac sie nie
    > potrafisz, tylko odwracasz kota ogonem

    Potrafię, jeśli takowy popełnię i to zauważę albo ktoś mi to wytknie i
    uzasadni. Ty niestety starasz się tylko zamotać manipulując cytatami i
    kłamiąc - więc nawet jeśli gdzieś w czymś się pomyliłem - lub np. ty
    mnie nie zrozumiałeś - ciężko mi się do tego odnieść.

    > jakiej nieswiadomosci, tego ze stacja benzynowa to nie sluzbowe miejsce
    > parkingowe? jaja sobie robisz?

    Pisałem już. Nie zgrywaj sklerotyka.

    > tak, sa, mniej skuteczne, trwajace duzo dluzej i obciazajace wlasciciela
    > dodatkowymi kosztami, dlaczego wszystkie koszty debilizmu parkujacych,
    > ma ponosic wlasciciel terenu?

    Bo i tak je odzyska, nie narazi się na konsekwencje łamania prawa,
    sprawi dobre wrażenie i nie spowoduje zaognienia sytuacji będącej zwykłą
    pomyłką a nie celową bezczelnością.

    > ale do jakiej prawdy, do tego ze zakladanie blokad jest niezgodne
    > aktualnym stanem prawnym?
    > do tego nie musisz mnie przekonywac czy doprowadzac, ja to wiem

    No coś takiego. Czyli popierasz łamanie prawa. Nareszcie się przyznałeś.

> [...]
    > reguły wynikające z nieświadomości", oni tylko chca moc dysponowac swoja
    > wlasnocia zgodnie ze swoim pomyslem na biznes, bez "boksowania" sie z

    Hmm... I teraz mam dylemat, może mi pomożesz: czy powinienem stosować
    metody legalne, czyli zignorować twoje kłamstwa lub ewentualnie użerać
    się w sądzie, czy też dyskretnie ciebie "zniknąć"? ;-> Ta ostatnia
    metoda na pewno była by tania, szybka i skuteczna ;->

    Jednakowoż masz szczęście - w odróżnieniu od ciebie czy twoich
    bandyckich idoli ze stacji nie uznaję stosowania bandyckich metod "bo są
    skuteczne".

    A na sądzenie się z takim małym gnojkiem jak ty zwyczajnie nie mam czasu.

  • 186. Data: 2010-02-19 09:02:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > nie, to jedyne rozsadne wyjscie, jak sobie wyobrazasz sciagniecie oplat,
    > jesli ktos bedzie mogl sobie odjechac samochodem bez problemu?
    > sila go zatrzymasz? ;)

    Tia... Zatrzymywanie siłą jest złe? A przecież ta blokada to właśnie
    zatrzymanie siłą!

  • 187. Data: 2010-02-19 09:07:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > ale zrozum, jak dla mnie to problem kierowcow a nie stacji, to oni musza
    > zmienic swoje podejscie, jak ich w domu tego nie nauczono, trzeba ich zmusic

    No właśnie nie.
    W podejściu "cywilnoprawnym" to zapis z kamer byłby dowodem że zapłata
    się NALEŻY.
    Przy tym co pisze Andrzej łatwo o zdarzenie przeciwne - zwyczajne
    oszustwo i "zniknięcie" dowodu że miało miejsce.

    pzdr, Gotfryd

  • 188. Data: 2010-02-19 09:08:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ale to ze tak bywa, nie znaczy ze tak jest, tam sadzac po zdjeciach,
    > wyraznie widac ze tak nie jest

    Wyraźnie? Na tych rozmazanych plamach, gdzie ledwie daje się odróżnić
    jezdnię od trawnika?

    > bo poniewaz?

    Popierasz badytyzm i chamstwo jednocześnie prostestując przeciwko
    rzekomemu chamstwu parkujących.

    > musialbym i w konsekwencji poprzec odstrzal ciebie

    Oooo, niechbyś tylko spróbował... Niewiele by z ciebie zostało.

    > zadnych tajnych, redaktorka jakos nie miala problemow z dostrzezeniem
    > odpowiedniej informacji

    Bo została i tym poinforomowana przez wcześniejsze ofiary tych bandytów.

    > i znowu sie skonczy jak w przypadku zabaw z aparatem, chcesz aby zli
    > ludzie zrobili z ciebie kaleke?

    Wiesz, teraz mam własny dyskretny monitoring, który nie będzie miał
    wygodnej dla kogoś innego "awarii" czy "konserwacji"... I nie tylko.

    > a ty co gebels?

    Twoja matka gebels.

    > myslisz ze jak wiele razy powtorzysz ta sama bzdure, to stanie sie prawda?

    > alez ja to rozumiem, ale za ta blokade bedzie musial zaplacic, wiec
    > wyrowna straty

    Zależy CO zablokuje. Ktoś przyjedzie maluszkiem za 200zł... i będzie
    wesoło ;)

    > lepsze to niz powolic mu sie ulotnic, i potem dochodzic swojego
    > miesiacami albo latami

    Ktoś mi kiedyś wisiał pieniądze. Kilka tysięcy. Jasne, mogłem za twoją
    poradą wynająć jakichś bandytów. Ale niestety - ja mam zasady i
    zwyczajnie poszedłem z tym do sądu. Potrwało to prawie 3 lata, ale
    dłużnik w rezultacie nie dość, że mi zapłacił prawie drugie tyle, co był
    winien, to jeszcze tyle samo dopłacił na koszta komornicze, sądowe i
    adwokackie.

    Potrwało, ale kasę odzyskałem i mam czyste sumienie.

    > nic takiego cwaniaczku nie napisalem, po prostu po raz kolejny dajesz
    > dowod na twoje problemy z rozumowaniem, lub celowo to robisz, co tylko
    > gorzej o tobie swiadczy

    "ale te miejsca parkingowe nie sa dla kazdego bo mu sie tak wydaje,
    tylko dla klientow,"

    "co do powszechnych obyczajow, to rowniez mowia one, ze na stacje sie
    przyjezdza, tankuje, myje szyby, mozna ewentualnie cos szybko zjesc i
    odjechac,"

    "zapchana stacja powoduje straty, bo klienci pojada tam, gdzie beda
    mogli bez problemu stanac i zalatwic w niej swoje sprawy"

    Czyli twierdzisz w powyższych cytatach, że klienci BP w trakcie bycia
    klientami BP powinni mieć możliwość spokojnego parkowania - i te blokady
    rzekomo mają temu sprzyjać.

    Z drugiej strony:

    "nie ma takiej potrzeby, wystarczy tylko zegarek, jesli stoi powyzej
    wyznaczonego czasu, blokada, "

    Czyli blokowanie każdego, kto stoi "za długo", nawet jeśli czeka na
    danie w bistro BP.

    Twoja hipokryzja (rozdwojenie jaźni) wyłazi praktycznie w każdym twoim
    tekście w tym wątku: na zmianę piszesz "nie lubię chamstwa" i "popieram
    chamstwo" (bo skuteczne).

  • 189. Data: 2010-02-19 09:09:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > czytasz ta grupe tak samo jak ja i wiesz ze to nie jedyny przyklad
    > niekompetencji, na wlasnym uchu masz przyklad niekompetencji wymiaru
    > sprawiedliwosci, wiec czego ci jeszcze jako dowod potrzeba?

    Akurat policjanci byli bardzo kompetentni. A dalej cóż - kasa trafiła
    tam, gdzie trzeba.

    Na korupcję niewiele poradzisz.

  • 190. Data: 2010-02-19 09:22:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e5503@news.home.net.pl...

    > Wyraźnie? Na tych rozmazanych plamach, gdzie ledwie daje się odróżnić
    > jezdnię od trawnika?

    ale jednak sie daje, mapa graficzna tez nie wykazuje zadnego polaczenia

    > Popierasz badytyzm i chamstwo jednocześnie prostestując przeciwko
    > rzekomemu chamstwu parkujących.

    ty masz swoja miarke w ocenianiu co jest bantdytyzmem i chamstwem, ja swoja,
    w tym konkretnym przypadku, staje po stronie stacji

    > Oooo, niechbyś tylko spróbował... Niewiele by z ciebie zostało.

    ty juz bys nic nie byl w stanie zrobic :)

    prosty zwiazek przyczynowo skutkowy ;)

    > Bo została i tym poinforomowana przez wcześniejsze ofiary tych bandytów.

    albo po prostu zwracala uwage na informacje umieszczone przy wjezdzie na
    teren, po ktorym zamierzala sie poruszac, czyli robila to, co kazdy kierowca
    robic powinien

    > Wiesz, teraz mam własny dyskretny monitoring, który nie będzie miał
    > wygodnej dla kogoś innego "awarii" czy "konserwacji"... I nie tylko.

    a wiesz ze dowodem w sadzie jest to, co sad uzna za dowod, a nie to co
    klientowi sie wydaje?

    > Twoja matka gebels.

    az tak nisko upadles, aby mi rodzine po katach rozstawiac, zastanow sie
    troche, ja twojej matki nie tykam, wiec i badz laskaw sie od mojej
    odfajkowac

    > Zależy CO zablokuje. Ktoś przyjedzie maluszkiem za 200zł... i będzie
    > wesoło ;)

    a to juz zalezy dla kogo, dla niego nie bardzo, jak za cholowanie i parking
    policyjny bedzie musial zaplacic kilkukrotna jego wartosc

> [...]
    > dłużnik w rezultacie nie dość, że mi zapłacił prawie drugie tyle, co był
    > winien, to jeszcze tyle samo dopłacił na koszta komornicze, sądowe i

    i uwazasz, ze to jest ok, aby o prawo do dysponowania swoja wlasnoscia,
    trzeba sie bylo ubiegac latami po sadach, ty miales jedna sprawe, o kilka
    tysiecy, oni by mieli wiele spraw po kilkaset zeta, nie widzisz dysproporcji
    pomiedzy zdarzeniem (robienie parkingu) a tym co chcesz wymusic pozniej na
    wlascicielu stacji?

    > Czyli twierdzisz w powyższych cytatach, że klienci BP w trakcie bycia
    > klientami BP powinni mieć możliwość spokojnego parkowania - i te blokady
    > rzekomo mają temu sprzyjać.

    tak, kiedy sa klientami stacji, jak zaczynaja byc klientami mcdonaldsa, albo
    pracownikami pobliskiego biura, miejsca postojowe juz dla nich nie sa

    > Czyli blokowanie każdego, kto stoi "za długo", nawet jeśli czeka na
    > danie w bistro BP.

    to juz kwestia odpowiednich uregulowan, zakladam, ze skoro czas zostal
    ustawiony tak krotki, to zadnego bistro nie ma