    From: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bład w postanowieniu sadu
    Date: Fri, 26 Jun 2009 10:21:06 +0200

    Witam.
    Odwoluj się do sądu w sprawie nie przyznania renty.
    Dostalem pierwsze postanowienie gdzie na posiedzeniu niejawnym przyznano mi
    lekarza bieglego ,ale niestety na postanowieniu jest bląd dotyczący mojego
    zawodu ,jest wpisany zawod ktorego nie jest moim wyuczonym ,sprzedawca
    (wprawdzie mam swiadectwo pracy z okresu 6 miesiecy z taki mzawodem ale
    bylem wtedy magazynierem w hurtowni spozywczej gdzie do moich obowiazkow
    nalezalo dzwiganie ciezarow ,teraz przy moim stanie zdrowia jest to
    wykluczone /
    Moj zawod wyuczony to murarz ,i takie zawody mam wpisane w postanowieniu
    murarz,sprzedawca(k-5, 41)
    Pozatym mam jeszcze swiadectwo pracy jako hydraulik okres pracy najdluzszy
    ,z tego zakladu odszlem na rente.
    Zawod hydraulik wogole nie jest ujety w postanowieniu.
    Prosze o porade jak mam odkrecic te niescislosci .
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.