eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd pracownika Banku przy ustaleniu oprocentowania - co dalej ?Błąd pracownika Banku przy ustaleniu oprocentowania - co dalej ?
    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Błąd pracownika Banku przy ustaleniu oprocentowania - co dalej ?
    Date: 1 Aug 2006 09:17:40 -0700

    Witam
    Mam problem. Wziąłem kredyt studencki w pekao sa w 1999 r. W 2002
    roku rozpoczynala mi sie splata kredytu, wiec poszedlem do Banku po
    harmonogram splat. Otrzymalem informacje, ze nie ma mozliwosci
    wydrukowania harmogramu splat i musze splacac kredyt zgodnie z
    zawiadomieniami, ktore bede otrzymywal poczta. No i placilem wg
    zawiadomien, ale miesiac temu bank zauwazyl, ze nie wprowadzil mi
    oprocentowania od kredytu w wyniku czego splacalem tylko kapital. Chcac
    naprawic swoja pomylke rozterminowano mi kredyt na nowo z odsetkami
    zaleglymi, czyli nakazano mi splate odsetek za 4 lata. Oczywiscie nie
    poinformowano mnie o takim dzialaniu, po prostu rata kredytu wzrosla mi
    o 30 %. Czy takie działanie jest zgodne z prawem, jeżeli w umowi
    kredytu mam napisane, że bank bedzie mnie informowal o wysokosci raty
    kapitalowo - odsetkowej ? Boje sie, ze jezeli takie praktyki sa jakos
    uwarunkowane prawnie to bank moze mi rowniez nakazac natychmiastowa
    splate tychze odsetek.
    Pozdrawiam
    J.