  • 141. Data: 2024-02-19 19:01:14
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 18:57:42 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    howiaka-kasacja-rpo-od-wyroku-na-policjantow

> [...]
    > profesora-kardiologa oraz oddaleniu wniosku pełnomocnika o powołanie
    > nowego zespołu biegłych, w skład którego weszliby również lekarz
    > kardiolog zajmujący się zaburzeniami rytmu serca i urządzeniami
    > wszczepialnymi, a także lekarz psychiatra."
    >
    > Czyli kontrowersyjny biegły z łodzi napisał, że zmarł na serce, a sąd po
    > prostu oddalił wniosek o powołanie biegłego o specjalizacji
    > kardiologicznej... Przynajmniej tak wynika z tekstu, a skoro kasacja
    > została uznana za bezpodstawną to wynika z tego że sad nie miał takiego

    Skoro nie było EKG podłączonego, to biegli kardiolodzy i tak nie
    mogliby żadnej rzetelnej opinii wydać ...
    Trzeba eksperymentu ... na kulsonach, na biegłym z Łodzi,
    mozna by na wszystkich kulsonach z tego komisariatu i na sędziach
    z obu instancji :-)

    J.

  • 142. Data: 2024-02-19 19:03:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 19:01, J.F pisze:

    > Skoro nie było EKG podłączonego, to biegli kardiolodzy i tak nie
    > mogliby żadnej rzetelnej opinii wydać ...

    Zaraz a biegły z łodzi mógł?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 143. Data: 2024-02-19 19:21:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 19:03:20 +0100, Shrek wrote:

    > Zaraz a biegły z łodzi mógł?

    Biegły z Łodzi miał stwierdzić, ze nie ma dowodów na spowodowanie
    śmierci, czy jak kto woli - zabójstwo.

    Nie ma :-(

    J.

  • 144. Data: 2024-02-19 19:24:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 19:21, J.F pisze:

    > Biegły z Łodzi miał stwierdzić, ze nie ma dowodów na spowodowanie
    > śmierci, czy jak kto woli - zabójstwo.
    >
    > Nie ma :-(

    No bo od tego był żeby stwierdzić że nie ma. Ale skoro stwierdził że
    Stachowiak umarł na serce to faktycznie opinia kardiologa byłaby na
    miejscu. Dziwne że sąd nie chciał... A SN stwierdził zapewne że SO nie
    miał obowiązki chcieć, bo może sobie swobodnie dopuszczać dowody.

    I tak kulsony w świetle kamer zamodrdowały człowieka a prokuratorsko
    sędziowska mafia pozamiatała sprawę przy pomocy kontrowersyjnego
    biegłego...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2024-02-19 22:29:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.02.2024 o 16:57, Shrek pisze:

    > Też tak sądzę. Moim zdaniem nie wystarczy pobić kogoś we trzech na
    > śmierć, żeby prokurator występował w roli obrońcy:P Jak widzisz na
    > powyższym przykładzie można odpowiadać całkiem srogo nawet jeśli to nie
    > ty zadałeś decydujący cios, tylko nie dotyczy to kulsonów. Także ten
    > tego...
    >
    > W tym przypadku zamiast murem za mundurem powino być kulsony za murem. I
    > tyle.

    http://niusy.pl/@wolnemedia.net/aso

    "W styczniu 2024 roku na warszawskim Rembertowie doszło do skandalicznej
    interwencji policji, która zakończyła się zatrzymaniem 18-letniego
    Piotra. Chłopak został powalony na ziemię, przyciśnięty kolanem, skuty
    kajdankami i wrzucony do bagażnika radiowozu. W środku policjant użył
    wobec niego gazu pieprzowego. Na komendzie nastolatek miał być bity po
    twarzy. Ta interwencja pewnie przeszłaby niezauważona przez opinię
    publiczną, gdyby całe zdarzenie nie zostało zarejestrowane przez kamerę
    monitoringu na prywatnej posesji."

  • 146. Data: 2024-02-19 22:31:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 22:29, io pisze:

> [...]
    > twarzy. Ta interwencja pewnie przeszłaby niezauważona przez opinię
    > publiczną, gdyby całe zdarzenie nie zostało zarejestrowane przez kamerę

    Znóf pismaki pierdolone. Zakazać kamerowania:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2024-02-20 01:46:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > BTW - tu masz drugie: Drugi z oskarżonych nawet nie zadał żadnego ciosu.
    > I w sumie obrońca miał rację - jak można udowodnić że działali w
    > porozumieniu skoro akcja była raczej spontaniczna, jeden policjanta
    > przytrzmał a drugi zapewne bez porozumienia w tym temacie z pierwszym
    > zadał kilka ciosów nożem. Drugi dostał 15 lat... Nie był kulosnem
    > którego broniłby prokurator.
    >
    > https://www.newsweek.pl/polska/25-i-15-lat-wiezienia
    -dla-mordercow-andrzeja-struja-sprawiedliwy-wyrok/b5
    tz9qp

    Ponownie przypadek o zupełnie innych warunkach brzegowych. Podduszanie i
    rażenie tasserem normalnie nie zabija. Zresztą ZCP nie oprotestowałeś
    mojego stwierdzenia, że kulsony Stachowiaka zabic nie chciały.

    Nikt nie uwierzy, ze zadając ciosy nożem (a pewnie nie było to robienie
    sznyt po rękach), nie chce się kogoś zabić, albo przynajmniej się z tym
    nie liczy. Nikt nie zakwestionuje, że zadawanie ciosów nożem zabija.
    Można się zastanawiać czy ten, który przytrzymywał wiedział co się
    dzieje, ale pewnie trzymał go do końca widząc jak tamten go dźga. To już
    MZ wystarczy. A pewnie były i inne okoliczności powiekszające winę (np.
    mógł się spodziewac, że jego kumpel tak się zachowa).

    --
    Marcin

  • 148. Data: 2024-02-20 01:51:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale jak kogoś najpierw pobijesz a potem taserkiem a na koncu troszkę
    > udusisz i ten ktoś nieżyje to raczej cię nie umorzą tylko dlatego że
    > niewiadomo które dokładnie działanie spowodowało śmierć - prawda?

    MZ popełniasz ten błąd, że zakładasz, iz to co się stało było czynem jak
    dziesiątki innych, gdzie kogoś zakatowano. MZ nie było, właśnie przez
    fakt, ze w sposób w miarę bezwzgledny, nie dało się ustalić przyczyny
    śmierci.

    Zobacz chocby te przykłady, które podałeś. W każdym z nich przyczyna
    śmierci jest bezsporna.

    --
    Marcin

  • 149. Data: 2024-02-20 17:14:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    -dla-mordercow-andrzeja-struja-sprawiedliwy-wyrok/b5
    tz9qp

    > Ponownie przypadek o zupełnie innych warunkach brzegowych. Podduszanie i
    > rażenie tasserem normalnie nie zabija.

    W zasadzie złamanie grdyki i pozostawienie bez pomocy co do zasady
    zabija a już napewno jest określane jako stan zagrożenia życia, więc...

    Ale my nie o tym. Tu zidentyfikowano śmiertelny cios a mimo to drugi
    który w myśl tego toku myślenia śmierci nie spowodowała i w zasadzie
    należałoby go przeprosić i wypuścić dostał 15 lat, No ale nie był
    kulsonem, tylko kulsona tylko trzymał.

    > Zresztą ZCP nie oprotestowałeś
    > mojego stwierdzenia, że kulsony Stachowiaka zabic nie chciały.

    Bo pewnie nie chciały... Dlatego pasuje tu niestety spowodowanie
    śmierci, choć imho w takich przypadkch powinno być zabójstwo z zamiarem
    ewentualnym. Ale rozumiem twój punkt widzenia że zabójstwo ciężko przypisać.

    > Nikt nie uwierzy, ze zadając ciosy nożem (a pewnie nie było to robienie
    > sznyt po rękach), nie chce się kogoś zabić, albo przynajmniej się z tym
    > nie liczy.

    Bo ja wiem... No aledobra - ten drugi żadnego ciosu nożem nie zadał. W
    zasadzie tylko przytrzymał policjanta - to mniej czy więcej niż każdy z
    kulsonów zrobił Stachowiakowi?

    > Nikt nie zakwestionuje, że zadawanie ciosów nożem zabija.

    Nie doceniasz kontrowersyjnego biegłego - a skąd wiadomo że nie miał
    delirium excited? Możesz być na 100% pewny? A jak nie to trzeba umorzyć
    - jak lecimy w chuja to czemu się ograniczać?

    > To już
    > MZ wystarczy.

    O nie zrobił tak naprawdę nic więcej niż każdy z kulsonów na tym
    komisariacie, a w zasadzie mniej niż większość z nich. A mimo to dostał
    15 lat a kulsony jakieś marne przekroczenie uprawnień. Tak to wygląda w
    praktyce...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2024-02-20 17:16:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > MZ popełniasz ten błąd, że zakładasz, iz to co się stało było czynem jak
    > dziesiątki innych, gdzie kogoś zakatowano.

    A na czym polegała wyjątkowość tego czynu, poza tym że dokonały go
    kulsony i w kiblu na komisariacie? Jak katują kulsony to jest to
    normalna śmierć a jak kulsona to metafizyka?

    > Zobacz chocby te przykłady, które podałeś. W każdym z nich przyczyna
    > śmierci jest bezsporna.

    Tu też - Stachowiak został zamęczony na śmierć przez kulsonów w kiblu na
    komisariacie. Gdyby nie to to by tego dnia nie umarł - więc jaka jest
    przyczyna?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!