  • 51. Data: 2008-12-05 02:26:47
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: marcin <m...@g...com>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Gdzieś, kiedyś, w przyszłym, lepszym świecie, podczas przyjemnych snów.

    No panowie, marzenia na święta to macie ambitne.

    Jeśli się zdarzają kretyni, a zdecydowanie zdarzają się, którzy opinię
    biegłego w stylu "to oskarżony musi udowodnić legalność" uznają za
    obiektywną, wyczerpującą i rzeczową to to do tego lepszego świata
    jeszcze trochę poczekamy.

    M.

  • 52. Data: 2008-12-05 02:31:35
    Od: marcin <m...@g...com>

    piotrliwszic pisze:
    > odzew jest bo prokurator nadrzędny odrzucił zażalenie

    To żeś mnie rozśmieszył.

    M.

  • 53. Data: 2008-12-05 02:37:44
    Od: marcin <m...@g...com>

    piotrliwszic pisze:
    > jedno zdanie wyklucza drugie,
    > odzew jest bo prokurator nadrzędny odrzucił zażalenie

    To żeś mnie rozśmieszył.

    Prokuratura nadrzędna zażalenie by uznała pewnie tylko w przypadku
    zatrzymania lodówki do "badania legalności" programowania. Choć też nie
    wiadomo.

    M.

  • 54. Data: 2008-12-05 06:56:49
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]o2.pl>

    Arek pisze:
> [...]
    > [..]
    >
    > Przeceniasz solidność operatorów.
    > Ostatnio byłem na rozprawie - jako publiczność - gdzie operator
    > twierdził, że w jednym czasie trwały dwa połączenia telefoniczne.
    > Gdy sędzia przytomnie zauważył, że czasy się jednak nie zgadzają,
    > to operator stwierdził, że to dlatego, że - uwaga! - "serwery nie są
    > czasowo zsynchronizowane". Ale połączenie było w tym samym czasie.
    > Dlaczego? Bo tak i już :)
    > Uśmiałem się setnie choć pewnie stronom procesu nie było do śmiechu.
    > Tylko co jakby sędzia był mniej przytomny?

    Jeśli chodzi o naszą tepsę, to akurat wiem jakie rzeczy się u nich
    dzieją i wiem, że nawet mają problem, żeby się pozbierać z takimi
    prostymi rzeczami jak zamówienia na usługę - akurat miałam sposobność
    zapoznać się z tym systemem - porażka normalnie. I wcale mnie nie dziwi,
    że popełniają takie błędy.
    Policja twierdziła, że z mojego adresu IP było wysyłane przez 3
    tygodnie. Utrzymać ten sam adres IP w Neostradzie to już nie lada
    wyczyn. Może po prostu w tym okresie ten IP został mi przydzielony na
    jeden dzień? A tepsa dała listę wszystkich osób, które się łączyły w tym
    okresie, bo pewnie dokładnych informacji kiedy, o której godzinie nie
    mieli od policji przekazanych? A jakby nawet mieli, to wątpię żeby im
    się chciało dopasowywać co do minuty, w końcu na pewno otrzymali listę
    IP-ków (z 3 tygodni). W tym samym czasie zostało podobno zabezpieczonych
    ponad 100 komputerów - wymyślili sobie akcję Simone, żeby wszystkich z
    listy sprawdzić. Ale to wszystko hipotezy, prawdy nikt nigdy się nie dowie.

  • 55. Data: 2008-12-05 08:13:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AnnS" <anns@[wytnijto]o2.pl> napisał w wiadomości

    > A do prokuratury pisałam najpierw o zwrot, potem chociażby o skopiowanie
    > danych, ale wszystko jakby rzucać grochem o ścianę.

    a do tv probowalas?
    jakas uwaga czy inni poszukiwacze sensacji, moze wreszcie ktos by sie tym
    zajal i odpowiednio dupe im obsmarowal

  • 56. Data: 2008-12-05 09:34:50
    Od: anns <a...@e...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "AnnS" <anns@[wytnijto]o2.pl> napisał w wiadomości

    > a do tv probowalas?
    > jakas uwaga czy inni poszukiwacze sensacji, moze wreszcie ktos by sie
    > tym zajal i odpowiednio dupe im obsmarowal

    Jeszcze nie, ale widzę, że w tej sytuacji to jedyny sposób na walkę z
    niesprawiedliwością.

  • 57. Data: 2008-12-05 10:39:31
    Od: anns <a...@e...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Odzyska. Prędzej czy później. Im później, tym bardziej jego wartość
    > będzie zbliżona do tego, jakby go nie odzyskała.

    A wartość pewnych danych - własności intelektualnych - zawartych na
    dysku już spadła do zera, bo pewne rzeczy nie mogły poczekać, aż sprawa
    się zakończy i ktoś musiał robić wszystko od nowa.

  • 58. Data: 2008-12-05 11:16:14
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "AnnS" napisała:
    > I tak w jeden dzień zostałam pozbawiona całej mojej pracy - danych i
    > narzędzia pracy (jestem informatykiem), co doprowadziło do załamania
    > nerwowego i długotrwałej depresji. Mało brakowało a doszłoby nawet do
    > próby samobójstwa

    i własnie w takich sytuacjach jasno widać jaką to mamy pseudo demokrację, w
    jakim to niby "państwie prawa" żyjemy:O(
    ci wszyscy komusi bandyci, złodzieje, ci wszyscy sbecy, milicjanci i te
    wszyustkie huje pracują w rządzie, policji, sądach i wszystkich państwowych
    posadach (w większosci prywatnych również, bo przecież u nas nikt sie
    wąłsnego kapitału nie dorobił,.tylko to są majatki ze złodziejstwa i
    bandyctwa)
    w naszym kraju można jawnie okraść człowieka z majatku całego życia na
    podstawie miernych poszlag (bo sprzęt, a głównie dane dla informatyka to
    jego całożyciuowa praca), dodam że w naszym kraju nawet przestępcy któremu
    udowodni się winę nie można mu odebrać majątku, piratowi dorgowemu nie
    zabiera się samochodu, u nasz przestępcy są pod ochroną a normalni uczciwie
    pracujący ludzie (nie jacys badnyci, donosiciele i złodzieje) są nękani,
    terroryzowani i bezczelnie okradani:O(

    wstyd mi że jestem polakiem, wstyd mi że żyję w tym kraju!:O(

  • 59. Data: 2008-12-05 12:03:01
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "zly" napisał:
    > To rzeczywiscie chore, ale z drugiej strony, jak kogos to doprowadza do
    > depresji i prob samobojstwa to tez troszke cos nie tak...

    jak się kogoś pozbawia się majątku i pracy całego życia to co widzisz
    chorego w depresji w samobójstwie?

  • 60. Data: 2008-12-05 13:10:32
    Od: anns <anns@[wytnij.to]o2.pl>

    anns pisze:

    > Jeszcze nie, ale widzę, że w tej sytuacji to jedyny sposób na walkę z
    > niesprawiedliwością.

    Właśnie siedzę sobie i robię stronę dla naszego sądu i przez przypadek
    wpadłam na coś takiego: http://www.ms.gov.pl/sprostowania.php

    Czyli jak coś niewygodnego w mediach to zawsze można uznać taką
    informację za nieprawdziwą.