    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - Z?ODZIEJE!!!
    Date: Sat, 27 Jun 2009 19:08:08 +0200

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    news:4a45ee0d$3@news.home.net.pl...

    > Znaczy jak przez nadmierna predkosc spowodujesz wypadek, to mozesz to
    > odkrecic, tak?

    Wg niego zmęczenie i gapiostwo będzie czynnikiem uniewinniającym.

    "Wysoki Sądzie, jechałem zmęczony i zamyślony, nie zauważyłem tej staruszki
    na pasach, ale zrobiłem to NIECHCĄCY! Przeciez nikt normalny nie rozjeżdża
    SPECJALNIE staruszek na pasach, więc jestem niewinny. Tłumaczyłem to
    policjantom i prokuratorowi, ale mnie nie puścili do domu, chociaż mi
    uwierzyli, że zrobiłem to ze zmęczenia. Widziałem to po nich, że mi wierzą,
    ale mnie ARESZTOWALI! Przecież przejechałem wcześniej przez kilka przejść
    dla pieszych i nikogo nie potrąciłem. To chyba udowadnia, że nie zrobiłem
    tego specjalnia. Te sprzedajne KANALIE o złych, czarnych duszach nie chciały
    mnie słuchać i mnie aresztowały i postawiły przed sądem. Mnie, uczciwego
    zawsze nieprzejeżdżającego staruszek na pasach. Przecież tylko IDIOCI
    potrącają staruszki, więc należy mnie puścić do domu..."

    Myślę, że po takiej tyradzie rzeczywiście nie poszedłby do więzienia. Wolny
    do domu, chyba też nie ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu